Jo CA är komplicerat när det gäller vapen och det kommer nog bli värre snart har jag hört .Fast om jag har vägarna förbi GA sa lovar jag att sända dig ett PM ska till snart Texas på min första gun show
I Texas kan du svänga inom polisstationen på fort worth har en tjejkompis där som säkert kan visa runt dig och ge dig goda råd .. Visa dig dom bästa shopparna och så
Jag vill att TS postar foton på sina händer, är de så små som hon påstår så är det ju läge att ringa Guinness rekordbok, eller be TV4 att spela in en "dokumentär" - "Kvinnan med mikrohänderna".
Nu hoppar jag över sju sidor diskussion här, men som redan sagts, en .357 magnum som du sedan skjuter .38special i är en mycket god ide.
Se även till att köpa flera bra hölster som fungerar bra ihop med dina kläder.
Träna med din pistol, minst en ask ammunition i månaden, helst en ask i veckan eller mer.
Köp även en smidig pistol, finns många riktigt små nior och .380 på marknaden idag, känn på några sådana, de kan vara smidigare än en snubnose revolver.
Nu hoppar jag över sju sidor diskussion här, men som redan sagts, en .357 magnum som du sedan skjuter .38special i är en mycket god ide.
Se även till att köpa flera bra hölster som fungerar bra ihop med dina kläder.
Träna med din pistol, minst en ask ammunition i månaden, helst en ask i veckan eller mer.
Köp även en smidig pistol, finns många riktigt små nior och .380 på marknaden idag, känn på några sådana, de kan vara smidigare än en snubnose revolver.
Revolver för självförsvar? Kanske i Kanadas skogar och då inte mot människor.