2013-05-05, 23:50
Medlem
RutSvenssons avatar
Tog ett av mina vanliga dyk och märkte då att Pellenez och WirelessGkit2 står för moderering av Papperskorgen.
Hur modereras pk? Jag förstår det som att varje mod själv slänger och sedan lämnar det där. Att hela 2 st mods är ansvariga för avdelningen förbryllar mig ännu mer. Sker där någon form av kompostering?

Tack!
Senast redigerad av RutSvensson 2013-05-05 kl. 23:57.
2013-05-06, 00:01
Medlem
Nekro.s avatar
Jag är också intresserad så hoppas på svar snart av någon mod.
2013-05-06, 00:03
Medlem
b0gfettos avatar
Det kan förekomma grova regelöverträdelser efter att en tråd har blivit slängd om moderatorerna missat det och då måste någon ta hand om dessa.
2013-05-06, 00:10
Medlem
RutSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Det kan förekomma grova regelöverträdelser efter att en tråd har blivit slängd om moderatorerna missat det och då måste någon ta hand om dessa.

Varför skulle moderatorerna missa det? Jag ser det som en självklarhet att de kollar igenom trådarna de slänger.
2013-05-06, 00:14
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutSvensson
Varför skulle moderatorerna missa det? Jag ser det som en självklarhet att de kollar igenom trådarna de slänger.
Även moderatorer är människor, tro det eller ej. Alla kan missa något. Är en tråd som slängs väldigt lång skulle det dessutom ta ohemul tid att gå igenom allt, många gånger per dag.

Förr i tiden var det även så att det krävdes moderatorer i Papperskorgen för att dessa skulle kunna flytta trådar FRÅN runda arkivet. Ett forum måste ha moderatorer för att sådant ska kunna ske, även om det råkar vara en papperskorg till namnet. Vill dock minnas att jag läst någonstans på sistone att det är ändrat nu - alla mods kan flytta trådar från papperskorgen.
2013-05-06, 00:25
Medlem
RutSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Även moderatorer är människor, tro det eller ej. -

Tack då har jag fått svar på min fråga. Tråden kan låsas om så är mods vilja
2013-05-06, 06:57
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Så är det

/Mod