Arlas laktosfria mellanmjölkdryck är mycket god för den har en lite lenare och sötare smak än de vanligare sorterna, är dock inte laktosallergiker och hoppas att jag inte gör något olämpligt i att köpa en variant som i första hand framställts för de intoleranta.
Getmjölk placerar sig med ganska fet marginal längst ner på min lista, tycker den smakar som get luktar - surt och vämjeligt.
Är det någon mer än jag och alla småtottar som fullkomligt älskar smaksatt mjölk?
Jag menar den som går att köpa färdigblandad på minitetra med en animerad ko som logga och ett tillhörande sugrör, mina favoritsmaker är vanilj och banan, är barnsligt förtjust i dem.
Mellanmjölk av märket Garant som säljs på Willys är min favorit. (1.5-litersförp.)
Inte bara god och fyllig, utan har också en hållbarhet på upp till tre veckor, varför man med fördel kan köpa på sig några förpackningar utan att den blir dålig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!