2013-05-04, 06:13
Medlem
Overminds avatar
Hejsan flashback.

Så jag har kommit kontakt med en tjej på rosa sidorna. Kan man lita på den sidan? Eller är der polisen eller snorungar? Sett en bild och då står hon en bit ifrån och måste ha använg självutlösare?? Eller någon som tagit bilden åt henne? Hon är helt naken på bilden

Polisen får väl inte locka fram sexköp? T ex anlita en civil tjej att agera hora? Vill inte insatsstyrkan ska storma min lägenhet när jag står med byxorna i knävecken.

Har epostat en del och tönkte be om nr snart så man kan höra rösten. Skriver inte misstänksamt iaf.
Citera
2013-05-04, 14:25
Medlem
Overminds avatar
Kan inte ändrat inlägget då jag gjorde det på mobilen på jobbet. Så skriver här.

Hon gör bara outcalls och har inget ställe eller möjlighet att träffas hos henne. Så det är bara outcalls som gäller.

Om det skulle hjälpa något att berätta.
Citera
2013-05-04, 15:27
Medlem
Det där är i regel ingen fara. Polisen måste ta folk på bar gärning oftast.

Jag kan ju inte sitta här och lova att du går helt säker men du löper större risk om du åker till ett ställe som Eskorten har då, KAN det hända att hon får span på sig. Det vanligaste är att snuten prioriterar trafficking och gatuverksamhet.

Du minimerar din risk ytterligare om du ringer från en separat mobil eller från ett oregistrerat mobil nummer.
Citera
2013-05-04, 16:44
Medlem
Overminds avatar
Tack för svar!

Är nog som du säger. Polisen är på gatuverksamheter och så. Inte på privata eskorter. Och bör tilläga jag bor i en liten stad. Inte Sthlm, inte Göteborg, inte Malmö. Inte ens samma storlek som Västerås t ex.

En liten stad med andra ord. Så risken känns ännu mindre.

Så lär inte vara någon fara. Hon är ganska ny på det här också. Första annonsen kom ut i December förra året. Så har inte hållit på länge.

Det där med ringa med annat nr eller oregistrerat känns lite drygt. Blir nog från min vanliga mobil. Skriver med min vanliga e-post adress också. Men skall radera meddelandena sen.
Citera
2013-05-04, 18:23
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Polisen får inte göra som i t ex USA, dvs låtsas vara prostituerad och locka någon att köpa sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in