2013-05-03, 18:26
Medlem
postvagns avatar
Kollat runt lite, men hittade ingen tråd som riktigt var det jag sökte.

Om man vill prova på att få in hela handen i tjejen, hur bör man gå till väga? Självklart ska ju hon va införstådd med det hela , men i övrigt? Antar att vissa tjejer har lättare än andra, och att vissa inte alls kan (asså även om de vill). Men för de som vill och kan...

Rikligt med glidmedel och att ta det långsamt, ett finger i taget, räcker det? Passar nån ställning bättre än andra? I vissa ställningar kan ju en del tjejer (o)medvetet knipa ihop lite el spänna sig, så vilken ställning brukar funka bra?
Citera
2013-05-03, 18:30
Medlem
VinnieLaxs avatar
Dra upp fingrarna så alla möter varandra, börja försiktigt och pressa bara. Börjar med 2-3 fingrar och jobba dig uppåt. Glöm inte ordentligt med glidmedel. Enkelt! Knyt sedan näven till en fist och bara FISTA PÅ!
Citera
2013-05-03, 18:53
Medlem
Dr_Dollars avatar
Klipp dina naglar, och "göm" gärna din tumme inne i handen
Citera
2013-05-03, 20:05
Moderator
Arne.Ankas avatar
Finns gott om amatörfilmer på www.xtube.com du kan titta på för inspiration, sök på fisting.

Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Klipp dina naglar, och "göm" gärna din tumme inne i handen
Skulle vilja lägga till latexhandske, täcker naglarna lite och eventuella småsår göms undan.
Citera
2013-05-15, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Kollat runt lite, men hittade ingen tråd som riktigt var det jag sökte.

Om man vill prova på att få in hela handen i tjejen, hur bör man gå till väga? Självklart ska ju hon va införstådd med det hela , men i övrigt? Antar att vissa tjejer har lättare än andra, och att vissa inte alls kan (asså även om de vill). Men för de som vill och kan...

Rikligt med glidmedel och att ta det långsamt, ett finger i taget, räcker det? Passar nån ställning bättre än andra? I vissa ställningar kan ju en del tjejer (o)medvetet knipa ihop lite el spänna sig, så vilken ställning brukar funka bra?

Vilken ställning som är bäst är ju högst individuellt. Men för oss funkar det bäst när hon ligger på rygg eller "på alla fyra" just när man ska tränga in. Sen kan man ju variera sig lite mer när man väl kommit in.

Här är ett tips på ett bra tillbehör i sänghalmen.
http://www.sinful.se/fetish-fantasy-ultra-position-master
Citera
2013-05-15, 20:19
Medlem
Hur fistar man?
Det behövs gott om tålamod, lust och upphetsning men väl där så är det en enorm njutning.

I mitt förra förhållande hade vi ofta fistingsex.
Vi började alltid med ett långt och hett förspel där vi knullade 'som vanligt' och övergick sedan till att jag gick ner på henne och slickade och förde in fingrarna några åt gången för att massera mjukt och djupt. Ett knep jag använde mig av var att ta tre fingrar på varje hand och föra in och knulla henne med dem och vidga slidöppningen. När jag sedan förde in ena handens fingrar och tumme gick det mycket lättare än när jag som tidigare 'bara' använde ena handens fingrar.

Väl inne i vaginan är det viktigt att stanna upp lite för att vaginan ska hinna vänja sig vid utfyllnaden.
Var sedan lyhörd för din partners tecken. Låt henne styra och var följsam tills dess hon säger annat. Eller om hon verkligen vill bli handknullad hårt så gör det!

En mycket effektiv väg till intensiv orgasm är att när du har handen djupt i henne föra in två fingrar på handens ovansida mot övre slidväggen och sedan massera g-punkten.
Våta orgasmer utlovas (nästan).

När väl orgasmen klingat av kan du med fördel vara kvar i henne för att sedan få henne att komma igen. Och igen. Med den kvinna jag njöt fisting fick jag henne att komma våldsamt fyra gånger direkt efter varandra.

Lycka till och njut av den vackra orgasmen.
Citera
2013-05-25, 19:46
Medlem
postvagns avatar
Provat nu. Tack för tipsen.

Försökte göra min hand så liten som möjligt, men trots "grönt ljus" från henne och massa glid, kom vi aldrig förbi knogarna. Det va på håret...så att säga...
Kanske får prova igen vid senare tillfälle och låta det ta låååååång tid. Inte för att vi stressade nu, men ändå. Kändes som det fanns bra med utrymme "inne i", men att "mynningen" var för tajt.
Citera
2013-05-25, 19:48
Medlem
tzjs avatar
Förbi knogarna? Knyt inte näven förrän hela skiten är inne i hålet. Du kan ju inte fista loss med knuten hand för bövelen.

Vill du ändå starta med knuten hand, så handlar det nog bara om kraft och fart för att få in näven. Men det är inte att rekommendera alls.

På det igen! Och kom ihåg: forma handen till ett "spjut", sedan knyter du näven.
Citera
2013-05-27, 05:01
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Förbi knogarna? Knyt inte näven förrän hela skiten är inne i hålet. Du kan ju inte fista loss med knuten hand för bövelen.

Vill du ändå starta med knuten hand, så handlar det nog bara om kraft och fart för att få in näven. Men det är inte att rekommendera alls.

På det igen! Och kom ihåg: forma handen till ett "spjut", sedan knyter du näven.
Den heliga treenigheten-vilja, våld och vaselin.

Nej, men att gå in med ett finger i taget och när du har fyra fingrar inne och tummen ska med, så forma handen till ett spjut (precis som tzj säger). Och var inte rädd för att det kan ta emot lite på vägen över knogarna. Det ska inte vara några problem om du och den som ska fistas har en bra kommunikation. För egen del tycker jag att det generellt blivit lättare att bli fistad (gör det på mig själv ibland) när man kört några gånger.
Lycka till.
Citera
2013-05-27, 06:42
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Den heliga treenigheten-vilja, våld och vaselin.

Nej, men att gå in med ett finger i taget och när du har fyra fingrar inne och tummen ska med, så forma handen till ett spjut (precis som tzj säger). Och var inte rädd för att det kan ta emot lite på vägen över knogarna. Det ska inte vara några problem om du och den som ska fistas har en bra kommunikation. För egen del tycker jag att det generellt blivit lättare att bli fistad (gör det på mig själv ibland) när man kört några gånger.
Lycka till.

Härligt att se kvinnan fista sig sj och betrakta magens vågrörelser under orgasmen. Tips för nybörjare kan vara att börja i sidoställning.

Edit: Har även sett anal självfistning några gånger. Upphetsande det också ..
Senast redigerad av MBoudine 2013-05-27 kl. 07:00.
Citera
2013-05-30, 17:47
Medlem
Mycket glidmedel.. Ett finger i taget och till slut känner du att det går stt få in handen, men det kan ta ett tag och tjejen måste ju också vilja..
Citera
2013-06-05, 17:39
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj

Nej, men även om man har "öppen hand" är ju fortfarande det bredaste stället på handen där knogarna är. Så oavsett hur liten jag försöker göra min hand blir den ju aldrig mindre än vad skelettet + lite till är just där de "översta" knogarna sitter (alltså närmast handleden). Körde "spjutvarianten", men som sagt, för brett. Just då iaf...

Citat:
Ursprungligen postat av Killen12345
Mycket glidmedel.. Ett finger i taget och till slut känner du att det går stt få in handen, men det kan ta ett tag och tjejen måste ju också vilja..

Jorå hon ville
Ja får kanske ge det lite mer tid nästa gång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in