2013-05-01, 20:05
Medlem
FleurDelacours avatar
Min kille vill gärna testa nya sexpositioner, men jag är urdålig på att komma på nya grejer! Snälla ge tips på vad jag kan överraska honom med? Vore kul att bli lite mer kreativ i sängen liksom vad gillar killar när tjejer gör?
Citera
2013-05-01, 20:39
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Montera en sexgunga i sovrummet.
Citera
2013-05-01, 23:27
Medlem
FleurDelacours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Montera en sexgunga i sovrummet.
Haha hade kanske tänkt mig något som man kan utöva i sängen
Citera
2013-05-01, 23:32
Medlem
Lindisfarnes avatar
http://www.tradera.com/finding.mvc/i...x%20m%C3%B6bel
Citera
2013-05-01, 23:41
Medlem
FleurDelacours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindisfarne
http://www.tradera.com/finding.mvc/i...x%20m%C3%B6bel

Haha lol, okej, ny formulering: sexpositioner som bara utövas mellan två människor?
Citera
2013-05-02, 01:36
Medlem
jimmyfingerss avatar
Veet:a honom i röven och slicka? Min tjej gjorde det på mig för ett tag sedan, det var första gången jag fick ett slick där bak. Kändes skoj

Är han stark nog att lyfta dig? I så fall kan ju stående sex där han bär dig vara något...

Om han sitter med raka särade ben och du på knä vänd bort ifrån honom rider honom, så att ni knappt nuddar varandra förutom könen.. förstår du vad jag menar? Det är skönt
Citera
2013-05-02, 01:39
Medlem
Jovws avatar
Finns förmodligen tusen trådar om ämnet, så sjukt svårt för någon att säga över nätet.
Sex är något av det individuellaste som finns, finns inget facit på rätt och fel.
Om jag ska säga vad jag tror så tror jag att du ska gå lite över gränsen, hade gått hem hos mig.
Citera
2013-05-02, 02:30
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FleurDelacour
Min kille vill gärna testa nya sexpositioner, men jag är urdålig på att komma på nya grejer! Snälla ge tips på vad jag kan överraska honom med? Vore kul att bli lite mer kreativ i sängen liksom vad gillar killar när tjejer gör?

Jag antar att ni främst kör missonären som ju är ganska tråkig längden ? Nu har jag visserligen flera KK:s med olika smak, men en av dom uppskattar när jag ställer mig på alla fyra och inbjuder till en hård tagning bakifrån.

Svanka ordentligt med ryggen med stort avstånd mellan knäna och visa honom att du förväntar dig en rejäl kuk i sitt hårdaste stånd instoppad. Funkar s g s alltid.
Citera
2013-05-02, 06:43
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2013-05-02, 11:47
Medlem
Laroque32s avatar
Tack för tradera tipset, hittade både analglidmedel o nya dildos jag köpte på tradera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in