2013-05-02, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 990099
Ett litet axplock från Google det fins 572.000 träffar på ämnet så du kan välja själv vilken källa som du tycker känns bäst.

http://kentekeroth.se/2012/12/14/21-800-kr-i-bidrag-for-nyanlanda/

http://motargument.se/2012/09/27/hur-mycket-ersattning-far-invandrare-i-etableringsreformen/

http://avpixlat.info/2013/03/17/invandrare-kan-fa-mer-i-pension-an-svenskar/

Tack för källor som är 0.001% mer sakliga än random spya på FB. Jag skall se om dessa källor har källor på sina källor.
Citera
2013-05-02, 17:19
Medlem
990099s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClairviusNarcisse
Tack för källor som är 0.001% mer sakliga än random spya på FB. Jag skall se om dessa källor har källor på sina källor.

Sluta nu för fan hur vore det om du gör din egen research i stället för att sitta här på FB och kvida och låta andra göra ditt jobb.

Byter tråd nu klarar inte av din uppsyn!
Citera
2013-05-02, 17:44
Medlem
Rivarossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClairviusNarcisse
Gör de? I vilka vänsterkretsar rör du dig som kommit fram till detta? Jag var av uppfattningen att vänstern tycker det är förjävligt med det utnyttjande av arbetskraft som sker, men det är ju jag det.
Missförstå mig rätt. Jag rör mig inte i vänsterkretsar.
Det är ju militant vänster som slåss på gator och torg, för att sverige ska öppna gränserna helt å hållet, ingen som helst kontroll.
Dessa vänsterdrägg kallas för motdemonstranter i media. Nu senast var de ute och kastade bomber, såg jag på TV.
De går kapitalets väg, medvetet eller omedvetet, genom att önska en helt oregerlig arbetsmarknad med allt fler arbetslösa svenskar, samtidigt som löst slödder stjäl våra skattepengar.Det talar de inte om, de mörkar helt enkelt och kallar oss som vill stoppa eländet för rasister, men varför.
Nu kommer vi till slaveriet; då alla vanliga arbetare får stå med kepsen i hand, för att om möjligt få ett riktigt skitjobb för 40kr/tim, inga fasta jobb, timanställning. Klagar man, får man en spark i arslet.
Citera
2013-05-02, 22:53
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spugge
Som sagt, varför vill inget parti ta tag i de problem vi redan har och försöka åtgärda dessa?

Av någon orsak som är obegriplig litar svensken på ett gäng odugliga politiker. Hur det kommer sig vet jag inte - men svaret ligger där, för den som inte tror på den judiskt "konspiratoriska" förklaringen.

Jag tror på att lösningen ligger i ifrågasättandet av politiker. Det är väldigt lätt att ifrågasätta invandringen, men få ifrågasätter politikerna som skapat allt detta. Bland kommunpolitiker ifrågasätts vad politiker på riksdagsnivå går. Vi borde skapa en rörelse där riksdagspolitiker ifrågasätts.
Citera
2013-05-06, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 990099
Sluta nu för fan hur vore det om du gör din egen research i stället för att sitta här på FB och kvida och låta andra göra ditt jobb.

Byter tråd nu klarar inte av din uppsyn!

Det är inte mitt jobb att finna belägg för andras påståenden. Sedan när har det funkat så?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in