2013-05-09, 08:06
Medlem
-vaas-s avatar
Östersund kommer bli Sveriges motsvarighet till Detroit nu när industrierna kommer dö ut där, jag lovar det är exakt samma jävla IQ befriade skitbeteende på allt inavel därikring som det är på crackniggers man ser på tv från USA.
Citera
2013-05-10, 22:43
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -vaas-
Östersund kommer bli Sveriges motsvarighet till Detroit nu när industrierna kommer dö ut där, jag lovar det är exakt samma jävla IQ befriade skitbeteende på allt inavel därikring som det är på crackniggers man ser på tv från USA.
Inte långt i från i alla fall Jag vet inte om det är det att staden är liten och dessa pundare märks lättare eller om Östersund har överdrivet många pundare per capita. Det blir dock värre och värre för varje år medan staden i sig inte växer ett dugg, utan tappar snarare invånare. Som tur är så håller sig pundarna till största del till varandra och ger sig inte på oskyldiga offer.
Citera
2013-05-11, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -vaas-

Industrier i Östersund som kommer att dö ut? Vad pratar du om? Östersund har aldrig haft några stora industrier. Jag antar att du tror att Östersund är som de andra städerna längs norrlandskusten. I så fall har du helt fel. Däremot ser det mörkare ut för tex Sundsvall och dess industrier.
Citera
2013-05-12, 23:24
Medlem
Industrier eller ej, Östersund har länge vart rätt nergånget, men nu på senare så har nog junkeriet slagit alla rekord. Små brudar som suger kuk mot en gubbe krut och benzade pojkhalvor med tony montana som idol och fadersfigur som springer runt och ådrar sig (välförtjänta) kulhål är inte specielt chockerande.
Men det är inte bara i Ösd det går till på det viset, i princip ALLA svenska mellanstäder är i liknande skick.

Gilla läget eller dra åt helvete som farfar säger.
Citera
2013-05-13, 16:23
Medlem
janedoeostersunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koggelito
And*rs B satt inne han också! satt från slutet av december till februari i år!

http://op.se/lanet/ostersund/1.5858762-aklagare-polisskott-var-befogat

Okej, de hade jag helt missat.. Visste bara att han satt med fotboja ett tag och va rätt gnällig över det
Citera
2013-05-18, 11:10
Medlem
boegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janedoeostersund
Okej, de hade jag helt missat.. Visste bara att han satt med fotboja ett tag och va rätt gnällig över det

Personen ni pratar om har ej suttit inne i fängelse.
Citera
2013-05-19, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boeg

Nej, har man fotboja är man inte i fängelse. Ganska uppenbart?
Sen huruvida det stämmer om han haft fotboja eller ej är en annan sak
Citera
2013-05-20, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boeg

Jo han satt 2månader!
Citera
2013-05-26, 11:22
Medlem
Coolingen som blev skjuten är i alla fall inte häktad längre, finns nytagen bild från motormässan igår där han är taggad och sitter och är cool
Citera
2013-11-10, 15:54
Medlem
Har det hänt något i det här ärendet ? någon som vet om det varit huvudförhandling än?
Citera
2016-09-28, 13:41
Medlem
Lillemannens avatar
Var det den skjutna killen som dog för 1,5 år sen ungefär? Knivbråk eller hur var det?
Citera
2016-09-29, 19:05
Medlem
PÄRRAs avatar
[quote=Lillemannen|58612240]Var det den skjutna killen som dog för 1,5 år sen ungefär? Knivbråk eller hur var det?[/QUOTE
Japp
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in