2013-05-09, 21:44
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skumjaevel
Nu vet jag inte om du var sarkastisk eller allvarlig, men be?

Du kan få några K xp när du ber.
Citera
2013-05-09, 21:49
Medlem
Sauce-Bamps avatar
Känns som Dragon Age MMO, oerhört trist och instängt.
Citera
2013-05-09, 22:01
Medlem
Wiltons avatar
Startade en tank på Dragon. Finns det nå guild man kan joina? Heter Boomer.
Citera
2013-05-09, 22:22
Medlem
Spongeritualists avatar
Tjo! Jag och några fellow utforskare loggade in för att dräpa drakar, men insåg till vår fasa att det tycks finnas en grupp-cap på fem. Går det möjligtvis att döpa om det till raidgrp för fler platser?
Citera
2013-05-09, 22:47
Medlem
Khezarms avatar
Jag har en fundering, sen ni som är 60. Blir världen öppnare sen? Kan man roama runt som man själv känner för det och hämta saker med hjälp av Nature-kits och så vidare? Blir det lite mer friare val på var man får gå? Som det är nu känns det lite linjärt. Men än så länge är det bara en sak jag tänkt på, det stör mig inte eftersom jag fortfarande tror det blir bättre vid högre level.

Peace
Citera
2013-05-09, 23:01
Medlem
slashing_swords avatar
Jag förstår inte, finns en bounty hunter bland annat vid blackdagger området som vill ha deras insignias. Har ca 30 stycken, men finns ju inget alternativ när man pratar med honom att sälja dem? Något jag missar?
Citera
2013-05-09, 23:08
Medlem
road-to-ruins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slashing_sword
Jag förstår inte, finns en bounty hunter bland annat vid blackdagger området som vill ha deras insignias. Har ca 30 stycken, men finns ju inget alternativ när man pratar med honom att sälja dem? Något jag missar?

för mig så har jag alternativet att byta 10 st mot en random grön sak eller 40 mot en seal of lion.
Citera
2013-05-09, 23:12
Medlem
Hur fan farmar man AD snabbast? Tre "valutor" i spelet gillar jag inte.
Citera
2013-05-09, 23:13
Medlem
slashing_swords avatar
Konstigt! Måste ju vara buggat för mig eller något, är samma sak vid den där Tower Tavern också, har säkert 50 stycken orch-insignias men kan inte byta dem mot något alls. Har bara alternativen, store, tell me about... osv.
Citera
2013-05-09, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoocher
Hur fan farmar man AD snabbast? Tre "valutor" i spelet gillar jag inte.

Göra alla olika dailies, eller loota epics och sälja på AH är väl enklaste. Guld är ingen valuta att bry sig om, används typ bara till små saker.
Citera
2013-05-09, 23:49
Medlem
Forzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slashing_sword
Konstigt! Måste ju vara buggat för mig eller något, är samma sak vid den där Tower Tavern också, har säkert 50 stycken orch-insignias men kan inte byta dem mot något alls. Har bara alternativen, store, tell me about... osv.

Du måste trycka på store för att byta in dina saker .
Citera
2013-05-10, 00:24
Medlem
Wiltons avatar
Vem kontaktar man för en invite till FB gillet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in