2013-05-09, 20:00
Medlem
Freeze89s avatar
Tycker ni är så jävla sorgliga ni som håller på letar efter exp-exploits hela tiden, ta questen som dom kommer, be varje timma och släng in dungeons/skirmish/foundry/pvp på sidan om för att klara dailies. Funkar utmärkt för mig iallafall, spela spelet som det är tänkt och rapportera alla dessa exploits.
Citera
2013-05-09, 20:03
Bannlyst
http://nw.perfectworld.com/module1

Vad fan är detta? Jag fattar inte, är jag efter? Måste man ha hängt med i Neverwinter loren?

Edit: Ranger? Ny klass? En raid? NÅGOT BRA?
Senast redigerad av Prixm 2013-05-09 kl. 20:07.
Citera
2013-05-09, 20:03
Medlem
seriously?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freeze89
Tycker ni är så jävla sorgliga ni som håller på letar efter exp-exploits hela tiden, ta questen som dom kommer, be varje timma och släng in dungeons/skirmish/foundry/pvp på sidan om för att klara dailies. Funkar utmärkt för mig iallafall, spela spelet som det är tänkt och rapportera alla dessa exploits.

Men sluta nu, inget fel att använda sig av exploits. Levlat characters har man gjort 100 gånger om, man blir relativt less och försöker ta den kortaste vägen till max.
Citera
2013-05-09, 20:06
Medlem
road-to-ruins avatar
uppe igen!
Citera
2013-05-09, 20:07
Medlem
CheapAlerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av road-to-ruin
uppe igen!

Fan, äntligen, är abstinent.
Citera
2013-05-09, 20:07
Medlem
Freeze89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriously?
Men sluta nu, inget fel att använda sig av exploits. Levlat characters har man gjort 100 gånger om, man blir relativt less och försöker ta den kortaste vägen till max.

Det är fel, ser ständigt folk under varje beta som gör allt för att hitta nya exploits. Och sen har alla spel inte samma story eller gameplay, förstår heller inte varför man vill till 60 på en gång när det ändå inte finns så mycket content där just nu (vad jag hört).

Men nu är det uppe igen, Game ON!
Citera
2013-05-09, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freeze89
Nu vet jag inte om du var sarkastisk eller allvarlig, men be?
Citera
2013-05-09, 20:23
Medlem
Flaxzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedobear84
Går det inte snabbare när man kör foundry när man har den bonusen? är det inte typ 150% mer XP när man gjort foundryn klar?

Man får 150% XP, inte 150% mer XP, skillnaden är ganska stor. Den vanliga XP:n du får är 100%, och med bonusen får du alltså 50% mer XP.

Exempel:
1000 XP från foundry
1500 XP från foundry under bonuspeiod.
Citera
2013-05-09, 20:24
Medlem
Flaxzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skumjaevel
Nu vet jag inte om du var sarkastisk eller allvarlig, men be?

CTRL + I, d ber till gudarna och kan få items/xp/coins/bonusar varje gång du gör detta, och det kan göras en gång per timme.

Edit: dubbelpost, my bad.
Citera
2013-05-09, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Tanken verkar inge vidare imo.

Healern om man är dps, dps nissen som tank/healer.
DPSen gör ingen DPS. Healern healar inte. Tanken däremot tauntar allt, håller aggro oavsett vad du gör och dör sällan. Även om du är rogue så är det bra mycket smartare att ha en companion som gör att du inte tar skada alls snarare än en companion som med lite tur kan heala dig 10% i timmen.

Citat:
Ursprungligen postat av Flaxz
CTRL + I, d ber till gudarna och kan få items/xp/coins/bonusar varje gång du gör detta, och det kan göras en gång per timme.

Edit: dubbelpost, my bad.
Det är dock max typ 3000 exp om dagen du kan få så. Du slutar få bonus annat än en buff efter 3-4 gånger.
Citera
2013-05-09, 21:14
Medlem
krillebois avatar
Vad var överraskningen?
Citera
2013-05-09, 21:19
Medlem
För någon vecka sen gick det ju att be flera ggr i rad och få xp rewarden hela tiden, vet iofs inte om det funkar nu. Men det du gjorde var att du gick in i någon "bg" körde ctrl-i där och sedan refreshades den när du kom ut, rense repeat för mycket xp säkert fixat nu dock, men ack så kul det var
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in