2013-04-26, 15:23
Medlem
Hej
Beställde för några månader sen en studentoverall tillsammans med resten av min gymnasieskola. Någonstans runt 100 overaller levererades, dock inte min. På grund av ett antal olika faktorer har jag inte kunnat säkerställa detta förrän nu, overallen behövs på tisdag.
Nu undrar jag om någon god flashbackare har tips på var man kan köpa en vit studentoverall i stockholmsområdet. Kollat med åhlens/clasohlson men finns inget som passar mina krav. Kraven på overallen är att den ska vara helvit (någon liten logga spelar såklart ingen roll) i storlek Large.

Tacksam för svar!

yhslaw
Citera
2013-04-26, 15:40
Medlem
Ryttmaestarens avatar
Mitt tips är att kolla färgbutiker och järnaffärer, ev byggmarknader om du har några i närheten
och arbetskläd-butiker, typ Grolls,Snickers osv.

Grolls vet jag har en vit overall, http://www.grolls.se/ ring stockholmsbutiken och kolla med dem
Senast redigerad av Ryttmaestaren 2013-04-26 kl. 15:48.
Citera
2013-04-27, 18:12
Medlem
daft-marleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yhslaw
Hej
Beställde för några månader sen en studentoverall tillsammans med resten av min gymnasieskola. Någonstans runt 100 overaller levererades, dock inte min. På grund av ett antal olika faktorer har jag inte kunnat säkerställa detta förrän nu, overallen behövs på tisdag.
Nu undrar jag om någon god flashbackare har tips på var man kan köpa en vit studentoverall i stockholmsområdet. Kollat med åhlens/clasohlson men finns inget som passar mina krav. Kraven på overallen är att den ska vara helvit (någon liten logga spelar såklart ingen roll) i storlek Large.

Tacksam för svar!

yhslaw
Är i samma sits, så om du hittar någonstans skulle det vara snällt om du skrev det här. Jag har kollat allt från Jula till Coop... nada.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in