Citat:
Ursprungligen postat av Tildeee
I den åldern har man väl mycket hormoner och ens känslor är mycket starkare. Det är så mycket som händer i kroppen och så många nya känslor som man inte upplevt förut vilket gör att man antagligen reagerar på dem starkare. Nä jag vet faktiskt inte.. Men alla har väl varit pinsamma på sitt sätt i unga tonåren.
Jag köper en det är hormoner i omlopp och många nya känslor, men dessa yttringar är ju bara mot ouppnåeliga personer typ Justin Bieber. Hade varit kul att se liknande känsloyttringar mot verkliga personer i dom här tjejernas omgivning. Hade skrattat gott åt sådan hysteri.
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
undrar samma sak. vad fan är fel med barn som dessa o_o. åkte förbi grand hotel med lillasyrran idag. precis när vi åkte förbi folkhavet som visades på videon, så börjar varenda jävel skrika
syrran börjar gråta för hon tror att jb visat sig i ett fönster eller nåt, jag skäms ihjäl

Låter sjukt men kul på något sätt att din syrra började gråta för hon trodde att Justin Bieber hade visat sig i ett fönster. Kan också förstå att du tyckte det var skämmigt