2013-04-22, 23:34
Medlem
Suttit och slitit mig vansinnes då jag inte kan finna denna i mina fb inställningar. Brukar vanligtvis vara en höjdare på att söka rätt på lösningar själv men kan inte finna ord av vad denna skapelse heter eller hur man ska beskriva den på ett vettigt sätt.

http://i.imgur.com/m2dvrWW.png
2013-04-22, 23:47
Medlem
rokkroks avatar
Ctrl + scroll
2013-04-22, 23:49
Medlem
Pröva att dra i övre kanten av vänspalten, går att välja med en separator hur mycket som ska vara vänlista och hur mycket som ska vara "live updates". Den går hela vägen upp och visar då endast vänlistan, men går att dra ned igen i kanten högst upp, ovanför alla vänner i listan.
2013-04-23, 00:04
Medlem
Får tacka epoch2 som plocka fram namnet "live updates", med en lätt sökning fann jag mitt svar.
tydligen så visar det sig att facebook väljer att lägga till/ta bort den beroende på aktiviteten på kontot.
Men känns som det borde finnas något sätt att aktivera den manuellt, tycker det är ganska smidig vare sig ens vänner har låg eller hög aktivitet. Ska fortsätta söka runt lite vid skrivande stund
2013-04-23, 06:59
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd i fel forumsdel + att det ligger en stor supporttråd om facebook, se sökfunktionen.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in