2022-12-26, 16:19
Medlem
kobenhavnlufthavns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Det är även min erfarenhet av Seduction girls att fotona är på andra, och att de alltså inte är så snygga i verkligheten. Annars bra ställe.
Har du träffat Sianna?
Citera
2022-12-27, 10:54
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kobenhavnlufthavn
Har du träffat Sianna?

Nej.
Citera
2023-01-06, 03:24
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Rekommenderar absolut Sianna! Hon är lite kortare än jag trodde, och inte direkt mullig, bara inte smal. Men framför allt tungkysser hon som en tokig, om man går igång på det. Det jag letar efter nu är någon på klinikerna som erbjuder rimming/sorte kys, verkar vara svårt att hitta eller nån som vet? Den enda som gjort detta, och helt fantastiskt bra, är GP'en Angelica som tyvärr inte varit i CPH på länge nu. Hon brukade tidigare hålla till på olika ställen på Amager, och erbjöd den bästa GFE jag nånsin fått, i kombination med ett rimjobb som inte är av denna världen! Totalt underbar tjej som jag verkligen saknar.
Citera
2023-01-06, 08:43
Medlem
Kurt1s avatar
Nu har jag träffat Daisy Delicious på SG, och hon ser bra ut även i verkligheten, enligt min mening. Fotona verkar vara äkta. Väldigt söt och liderlig är hon också. Det tog ett bra tag innan kådisen kom på, eftersom hon (precis som jag) tydligen gillar "erotiska lekar" utan kådis, men missförstå mig inte nu, både avsugning och penetrering är med kådis, och Seduction girls är tydliga med att detta inte är förhandlingsbart.
Citera
2023-04-16, 10:46
Medlem
Kurt1s avatar
Efter många år med mängder av utländska sexarbetare från alla möjliga länder, så fick jag äntligen möjlighet att få göra det med en svenska. På bordell i Danmark. Förutom sex, så gillar jag att prata mycket med dom, så det är ju kanon att få göra det med någon som har samma modersmål. http://www.seductiongirls.dk/pigerne/kylie/
Citera
2023-04-16, 15:24
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Efter många år med mängder av utländska sexarbetare från alla möjliga länder, så fick jag äntligen möjlighet att få göra det med en svenska. På bordell i Danmark. Förutom sex, så gillar jag att prata mycket med dom, så det är ju kanon att få göra det med någon som har samma modersmål. http://www.seductiongirls.dk/pigerne/kylie/

Vad kul! Jag håller med, fick i höstas tillfälle att träffa Mandy på SG (nu dock inte längre där). Det var kul att eftersnacka lite och prata med någon som man har fler referensramar gemensamt med.
Vi får ta god hand om de få svenskor som jobbar över sundet, så kanske de lockar med sig fler väninnor
Citera
2025-01-09, 14:55
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongFive
Jag har aldrig varit på Seduction Girls, men gick förbi av pur nyfikenhet när jag var i krokarna 2011. (hade varit på Mon Cherie, ett konkurrerande glädjehus på Bjerringbrovej.) Sedan 24 mars i år är det faktiskt mycket enkelt att åka kollektivt till Seduction Girls, den sprillans nya Bus 9A stannar vid Rødovrevej bara 150 meter från ingången. Eftersom 9A dessutom passerar Hovedbanegården kan det nästan inte vara enklare! Vill man hellre åka S-tog är det c:a 1 km promenad från Jyllingvej station.

Jag tycker att det enklaste och bästa är att åka S-tog till Jyllingvej. Sen är det en bit att gå, men det är lätt att hitta. Circle K:s rödvita flagga syns i fjärran, och där är Rödövrevej. Bredvid finns även ett McDonalds, där man kan passa på att äta innan eller efter, eller sitta och vänta en stund.
Citera
2026-07-07, 16:16
Medlem
mimimexs avatar
Var hos Micha Mistique på Seduction Girls i Köpenhamn i lördags och tänkte skriva en recension eftersom det inte finns så många aktuella omdömen om henne. Det var mitt första besök på kliniken.

Tog mig dit från Malmö med Öresundståg, Metro och S-tåg. Från Jyllingevej station är det ungefär 15 minuters promenad. Väl framme blev jag insläppt av en äldre kvinna som tog emot mig, bekräftade min bokning och visade mig till väntrummet. Eftersom jag var lite tidig fick jag vänta cirka 15 minuter. Under tiden bjöds jag på ett glas vatten och lite godis.

När Micha hämtade mig fick jag direkt ett bra första intryck. Hon är precis lika attraktiv som på bilderna på hemsidan. Tatueringarna är bortredigerade på bilderna, men annars stämmer utseendet bra. Blond, blå ögon, stora silikonbröst och fina kurvor. Hon är dansk men har bott många år i Sverige, så kommunikationen fungerade utmärkt på svenska.

Vi gick igenom vad vi ville göra innan jag betalade 2200 DKK för en timme. Därefter tog jag en snabb dusch innan tiden började.

Stämningen blev snabbt avslappnad. Vi började med att kyssas och smekas en längre stund. Jag slickade hennes stora silikonbröst. Hon erbjuder vanliga kyssar men inte tungkyssar. Hon var närvarande och engagerad redan från början, vilket gjorde att mötet kändes naturligt.

Jag fick sedan ge henne oralsex, vilket hon verkade uppskatta mycket. Därefter gav hon mig oralsex med kondom enligt husets regler. Hon var mycket skicklig och avslutade även med en skön handmassage på min kuk med olja.

Vi hade sedan sex i flera olika ställningar, bland annat missionären, doggy och där hon red mig. Hon var aktiv, kommunikativ och deltog hela tiden. Hon visade tydligt engagemang, vilket gjorde upplevelsen betydligt bättre än ett rent mekaniskt möte.

Efteråt fick jag en Body-to-Body-massage med olja. Den höll riktigt hög klass. Hon masserade rygg, axlar, nacke och ben på ett sätt som kändes professionellt. Hon berättade att hon tidigare arbetat som massör, vilket verkligen märktes.

Jag frågade även om prostatamassage, men hon tackade vänligt nej eftersom det inte ingår i hennes tjänster. I stället föreslog hon en spansk, vilket innebär att jag tar min kuk mellan hennes stora bröst med olja och knullar dom i princip. Det var riktigt skönt.

När det knackade på dörren visste att det var 10 minuter kvar av den bokade. Hon forsätter att ge mig en spansk i fem minuter och jag gav henne oralsex de sista fem minuterna.

Vi hann avsluta lugnt innan vi gick upp och satte oss och pratade en stund. Micha är väldigt social och lätt att prata med även efteråt. Hon berättade bland annat att hon även arbetar på City Girls i Helsingör och att jag gärna fick boka henne där också.

När jag gick därifrån hade den bokade timmen hållits utan problem. Jag lämnade stället mycket nöjd.

Jag har besökt ett stort antal bordeller i Österrike under de senaste sex åren och har därför en hel del tjejer att jämföra med. Micha placerar sig utan tvekan bland de bästa jag träffat. Kombinationen av hennes utseende, personlighet, engagemang och professionella bemötande gjorde att besöket blev väldigt lyckat.

Mitt betyg blir 10/10 och jag kan varmt rekommendera henne.

Micha Mistique:
https://www.seductiongirls.dk/pigerne/micha/

/Mike
Citera
2026-07-07, 22:12
Medlem
DiktorMitHodens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimimex
Var hos Micha Mistique på Seduction Girls i Köpenhamn i lördags

Hon erbjuder vanliga kyssar men inte tungkyssar. Hon var närvarande och engagerad redan från början, vilket gjorde att mötet kändes naturligt.

/Mike

Tack för en härlig recension! 😁

Tråkigt att hon inte tungkysstes när det står på deras hemsida, men det verkar ha vägts upp på andra sätt.

Allt gott!
//DMH
Citera
2026-07-07, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimimex
Var hos Micha Mistique på Seduction Girls i Köpenhamn i lördags och tänkte skriva en recension eftersom det inte finns så många aktuella omdömen om henne. Det var mitt första besök på kliniken.

Tog mig dit från Malmö med Öresundståg, Metro och S-tåg. Från Jyllingevej station är det ungefär 15 minuters promenad. Väl framme blev jag insläppt av en äldre kvinna som tog emot mig, bekräftade min bokning och visade mig till väntrummet. Eftersom jag var lite tidig fick jag vänta cirka 15 minuter. Under tiden bjöds jag på ett glas vatten och lite godis.

När Micha hämtade mig fick jag direkt ett bra första intryck. Hon är precis lika attraktiv som på bilderna på hemsidan. Tatueringarna är bortredigerade på bilderna, men annars stämmer utseendet bra. Blond, blå ögon, stora silikonbröst och fina kurvor. Hon är dansk men har bott många år i Sverige, så kommunikationen fungerade utmärkt på svenska.

Vi gick igenom vad vi ville göra innan jag betalade 2200 DKK för en timme. Därefter tog jag en snabb dusch innan tiden började.

Stämningen blev snabbt avslappnad. Vi började med att kyssas och smekas en längre stund. Jag slickade hennes stora silikonbröst. Hon erbjuder vanliga kyssar men inte tungkyssar. Hon var närvarande och engagerad redan från början, vilket gjorde att mötet kändes naturligt.

Jag fick sedan ge henne oralsex, vilket hon verkade uppskatta mycket. Därefter gav hon mig oralsex med kondom enligt husets regler. Hon var mycket skicklig och avslutade även med en skön handmassage på min kuk med olja.

Vi hade sedan sex i flera olika ställningar, bland annat missionären, doggy och där hon red mig. Hon var aktiv, kommunikativ och deltog hela tiden. Hon visade tydligt engagemang, vilket gjorde upplevelsen betydligt bättre än ett rent mekaniskt möte.

Efteråt fick jag en Body-to-Body-massage med olja. Den höll riktigt hög klass. Hon masserade rygg, axlar, nacke och ben på ett sätt som kändes professionellt. Hon berättade att hon tidigare arbetat som massör, vilket verkligen märktes.

Jag frågade även om prostatamassage, men hon tackade vänligt nej eftersom det inte ingår i hennes tjänster. I stället föreslog hon en spansk, vilket innebär att jag tar min kuk mellan hennes stora bröst med olja och knullar dom i princip. Det var riktigt skönt.

När det knackade på dörren visste att det var 10 minuter kvar av den bokade. Hon forsätter att ge mig en spansk i fem minuter och jag gav henne oralsex de sista fem minuterna.

Vi hann avsluta lugnt innan vi gick upp och satte oss och pratade en stund. Micha är väldigt social och lätt att prata med även efteråt. Hon berättade bland annat att hon även arbetar på City Girls i Helsingör och att jag gärna fick boka henne där också.

När jag gick därifrån hade den bokade timmen hållits utan problem. Jag lämnade stället mycket nöjd.

Jag har besökt ett stort antal bordeller i Österrike under de senaste sex åren och har därför en hel del tjejer att jämföra med. Micha placerar sig utan tvekan bland de bästa jag träffat. Kombinationen av hennes utseende, personlighet, engagemang och professionella bemötande gjorde att besöket blev väldigt lyckat.

Micha Mistique:
https://www.seductiongirls.dk/pigerne/micha/

/Mike

Hur många gånger fick du komma och var det i kondomen i så fall?
Citera
2026-07-07, 23:04
Medlem
mimimexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiktorMitHoden
Tack för en härlig recension! 😁

Tråkigt att hon inte tungkysstes när det står på deras hemsida, men det verkar ha vägts upp på andra sätt.

Allt gott!
//DMH

Ja, det stämmer att hon ska erbjuda tungkyssar enligt hemsidan. Det var dock inget jag brydde mig särskilt mycket om, eftersom jag ändå fick kyssa henne. Hon var dessutom helt fantastisk i sängen. 😊

Citat:
Ursprungligen postat av Gerrle
Hur många gånger fick du komma och var det i kondomen i så fall?

Man får normalt bara komma en gång under akten och bara i kondomen.
Senast redigerad av mimimex 2026-07-07 kl. 23:09.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in