Hej jag har lite problem med snuspriser jag snusar general original och köper hem stockar och jag tycker att de kan bli lite dyrt så jag behöver hjälp med ett ganska bra billigt snus, tex LD salmiak har jag hört att de ska vara gott och billigt.
Jag behöver värkligen hjälp för att jag ska endå in till staden imorgon och då kan jag ju passa på att handla med mig några stockar. Så skriv priser nedan så är jag jättetacksam
MVH
Beror så klart helt på vart du befinner dig. Våra svar kommer väl knappast påverka priserna du stöter på i din butik imorgon?
Hur som helst, LD är verkligen att rekommendera när det kommer till de billigare varianterna. Förvånansvärt god smak och portionspåsarna är inte lika små som de brukar vara i den lägre prisklassen.
om du kan tänka dig att beställa från nätet finns det flera webshoppar med bra priset. kolla tråden om det. jag skulle rekommendera knox eller tabocca.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!