Försök att närvara på lektioner med antingen Erik Olsson eller Erik Elfgren, de lärarna är väldigt avslappnade och lätta att tycka om, och är oerhört pedagogiska.
De är alltid väldigt entusiastiska och har ett stort sinne för humor.
Kom in på skolan nu till hösten, hurra! Är både förväntansfull och extremt nervös, sista fågelungen att lämna föräldrahemmet och till råga på allt så var det väldigt sent också.
Nu har jag nyligen börjat söka lägenheter uppe i Luleå, vad tror ni om mina chanser att hitta en studentlägenhet? Skrev upp mig på alla möjliga föreningar med studentlägenheter för ett par dagar sen då jag fick beskedet om att jag hade kommit in.
Senast redigerad av FearisaMotion 2020-07-13 kl. 15:20.
Tjena! Någon som ska läsa hållbar process- och kemiteknik i höst? Kan för övrigt tipsa alla som är lika sent ute med boende som jag att det är bostadsgaranti för studenter i Piteå. Ett stenkast bort från Luleå. Tänker att man kan börja där istället för att betala dyra pengar på vandrarhem till en början! take care
Lyckades få en lägenhet trots min sena ankomst till festen. Skrev upp mig på alla bostads-hyresföreningar i Luleå den 10/7 så visst går det att få ett närmre boende även fast man är sent ute. Det är via Bostad Luleå jag fick en lägenhet om någon undrar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!