Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-22, 15:44
Medlem
Hej! Jag köpte en helt ny asus dator för ungefär 1 månad sen. Nu är det så att jag har fått lite problem och måste helt återställa den, men det står att ett problem uppstod när jag skulle återställa den, så jag gick in på, sök efter lösning, men det laddar bara lite, sen dyker det inte upp några lösningar. Kan heller inte öppna google chrome, kan endast öppna vanliga internet Explorer. Hjälp uppskattas
Citera
2013-04-22, 15:46
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoll
Hej! Jag köpte en helt ny asus dator för ungefär 1 månad sen. Nu är det så att jag har fått lite problem och måste helt återställa den, men det står att ett problem uppstod när jag skulle återställa den, så jag gick in på, sök efter lösning, men det laddar bara lite, sen dyker det inte upp några lösningar. Kan heller inte öppna google chrome, kan endast öppna vanliga internet Explorer. Hjälp uppskattas
HAHA, jag läste först "Mitt anus är sönder"

Men ja, har du provat att helt enkelt starta om datorn? Och därefter prova igen.

Varför för det första måste du återställa den?
Citera
2013-04-22, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
HAHA, jag läste först "Mitt anus är sönder"

Men ja, har du provat att helt enkelt starta om datorn? Och därefter prova igen.

Varför för det första måste du återställa den?

Ja, jag har provat att starta om den.

Jag måste återställa den för helt plötsligt kunde jag inte ladda ner något eller öppna google chrome
Citera
2013-04-22, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoll
Ja, jag har provat att starta om den.

Jag måste återställa den för helt plötsligt kunde jag inte ladda ner något eller öppna google chrome

Men om det bara Google Chrome, avinstallera det och installera det på nytt?
Citera
2013-04-22, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trafikpedagogen
Men om det bara Google Chrome, avinstallera det och installera det på nytt?

Fast det är ju inte bara chrome? Skrev ju att jag inte kan ladda ner något heller
Citera
2013-04-22, 16:03
Medlem
JapanKinas avatar
Du fick troligtvis med en CD-skiva vid köpet av din dator. Använd den och boota från CD och ej hårddisk när du startar om datorn. Då får du sannolikt valet att installera om datorn eller någon annan rescue-funktion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in