Hej! För ett par månader sedan fick jag min Macbook Air och nu klagar den jämnt över att startskivan är full. Jag ska vara ärlig och säga att jag verkligen inte förstår mig på Mac och hade egentligen inte tänkt skaffa en sådan heller. Jag har tagit bort allt som jag inte behöver, det vill säga allt som inte hör till skolarbetet och World of Warcraft. Håll i er nu, för jag har inte lyckats springa på något liknande problem trots att jag ägnat en hel dag åt att googla och läsa om mitt problem. 98% av allt upptaget utrymme består av ''övrigt'' och kvar finns endast 1,93 GB. ''Övrigt'' är alltså 57,39 GB. Eftersom jag är en riktig noob på mac och datorer över huvudtaget ber jag er nu om hjälp. Jag skulle vilja rensa hela datorn men jag har absolut ingen aning om hur man gör. Finns det något enkelt program som man kan använda eller en bra guide för folk som mig som inte alls är datakunniga? Jag känner mig helt lost i den här Mac-världen och jag förstår knappt vad folk säger när jag läser i dataforum. Tack på förhand.