2005-05-29, 11:27
Medlem
organiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
"foxy" har klassats som hälsofarligt som alla andra RC's som
kommi fram i rampljuset .
Det dom säljer på potensmedel nu är inte vanliga foxy
5-Meo-dipt utan någon annan RC, vet dock inte hurpass
bra den här nya fungerar .
jag vet att innehållet blivit ändrat men har faktiskt en kompis som provat foxy med 4-ACO i och det hade tydligen fortfarande fungerat
Citera
2005-05-29, 11:35
Bannlyst
Det är väl 4-Aco-Dipt? Det fungerar riktigt bra, men precis som 5-Meo-Dipt och 4-Aco-Det så är jag rätt säker på att den också är klassad som hälsofarlig vara. Potensmedel är alltså i riskzonen ifall de inte kränger något annat.
Citera
2005-05-29, 11:37
Medlem
organiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pister
Det är väl 4-Aco-Dipt? Det fungerar riktigt bra, men precis som 5-Meo-Dipt och 4-Aco-Det så är jag rätt säker på att den också är klassad som hälsofarlig vara. Potensmedel är alltså i riskzonen ifall de inte kränger något annat.
Shhh!!!
dom snälla du dum
Citera
2005-05-29, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diversion
Jag tror dom är för svaga för att man ska känna av dom i nyktert tillstånd, men har någon här t. ex. testat att kombinera t. ex. Passionflowerjoint med cannabis? Jag kan i allafall tänka mig att det skulle kunna bryta igenom lite psykadeliska grejjer.

Alkohol och cannabis kan nog hjälpa till och få igång ört jointarna, eller tvärt om är det kanske egentligen.
Citera
2005-05-29, 14:52
Medlem
Angående sk "naturliga droger" vilket inte behöver innebära att dom finns på naturensdroger hemsidan, så finns det flera som är potenta.. Men det inte är inga många i jämförelse med utbudet som finns.

Men till saken, Salvia Divinorum är att rekommendera om man vill trippa (10x), men se till och ha rätt utrustning annars händer inte ett skit.. Använd en bong och en torchtändare och håll inne röken LÄNGE. Och det ska vara i en avslappnat miljö med nedsläckt belysning om man vill nå till "högre" nivåer.. Annars blir det på sin höjd skrattnojjor.

Se till och ha en "sitter" närvaranade som inte röker, jag har varit med när polare sneat och blivit fett nojjiga, fått kraftiga hallucinationer, lämnat sin egen kropp osv. Då ska man få tillbaka dom genom att slå på tvn, tända lampor i rummet och prata lugnt med dom. Gör inte misstaget att ta tag i någon, då kan det bli tumult istället, tänk på att personen är rädd/nojjig!

Kratom Mitragyna är en annan potent variant som jag fått tillfälle att prova, likaså här röktes den i bong på hög värme (1200 grader). Effekten är svår att beskriva men man blir uppåt/glad samtidigt som man känner sig chillad. Som om att man skulle ha käkat benzo och sen dragit en lina ladd.

Det finns säkert många fler potenta varianter där ute, det tråkiga med nätbutiker så som just naturensdroger är att dom skyltar med hur bra allt dom har i sitt sortiment är när det självfallet inte är så.. Det bästa är nog trots allt att läsa tripprapporter (erowid osv) och utgå från vad folk upplevt där och sen eventuellt experimentera lite.
Citera
2005-05-29, 15:18
Medlem
Psykomans avatar
Blue Mystic 4

Citat:
1 tablett innehåller en mix på 100mg, 99,99% rena monomer extrakt av Calliandra Anomala, SO´KSI (Mirabilis Multiflora- Four-ó clock familjen), Petroselium Crispum (Familj Umbelliferae)

Bullsheet, man!

Satsa på dom få RC som finns kvar, satsa på salvia, DXM och HBW..
Citera
2005-05-30, 12:10
Medlem
Kwik-E-Marts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betong_Taxen
jag vet inte ifall det riktigt är värt pengarna med snuffet men nån gång ibland när man ändå beställer nåt från ND så kan man unna sig det

när du ska beställa salvia så köp inte 100X. jag har inte läst nån som har fått lyckat resultat utav det och mina kompisar köpte lite sånt å fick det aldrig att funka. köp 5X eller 10X isåfall (blad och inte olja)

Tack för tipset. Ja, jag har ju hört att salvia är riktigt potenta grejer. Tänkte röka det i min nya vattenpipa, riktigt nice, jää!
Citera
2005-05-30, 14:31
Medlem
Onerrs avatar
Så det som potensmedel har nu är 4-aco-dipt? Hallucinogent? Vad har det för effekter?
Citera
2005-06-02, 23:19
Medlem
Onerrs avatar
Någon som har lust att svara?
Citera
2005-06-02, 23:27
Medlem
TomiXs avatar
Undrar också, kränger de fortfarande något? Enligt sidan är det 4-aco (dipt antar jag). Det är ju klassat så de säljer väl knappast det längre ?
Citera
2005-06-23, 19:57
Medlem
Liten_smurfs avatar
Jag och en polare köpte med lite saker därifrån. Mest hon. Bla lite örtjointar som skulle ha en avslappnande effekt och något trancepulver man sniffar å få hallisar av. Jag köpte psykiadeliskt te man skulle få lite hallisar av om man hade tur och salvia blad. Måste bara fixa en bong eller vattenpipa. Rullade pyttelite i en bit papper och rökte några få bloss. Allt ovanstående jag testat hade ingen verkan på mig...
Citera
2005-06-24, 04:37
Medlem
Seagates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betong_Taxen
jag tycker att det är en jävla smutskastning på dehär forumet, väldigt få som är trevliga mot nya medlemmar.

"Nya" medlemmar?

Han har varit med sedan oktober 2003, och det är väl ganska länge ändå..
Att man inte skrivit så många inlägg betyder inte automatiskt att man inte är aktiv
Eller är det någon annan statistik du går efter? Vilken?
Jag själv vet bara om de två "antal inlägg", och "registrerad den".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in