2013-04-20, 21:44
Medlem
BlazeEveryDays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymousforever
I Juli den här månaden, då är det 6 månader efter du reggade dig här.
Jaha
Okej
Citera
2013-04-20, 21:50
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Du vet, det handlar om 90-talister.
Allt ska bli serverat på silverfat, och inga regler ska gälla för dom.
De är ju störst, bäst och vackrast och hela jorden snurrar runt dessa 90-talister.
Ja, o kan då absolut inte vänta för att ha visat genuint intresse...NEJ, här gör vi som på stureplan o köper eller mutar oss in för o skvätta dyra droppar.

Men icke, här gäller Admins regler o ni skall bara hålla käft o vänta på er tur, annars åker ni ut innan ni någonsin får se det mytomspunna laidback.

Så ja, jag röstar för HÖJD gräns till 2års medlemskap o minst 1000 inlägg. Det tar jag en grogg på.
Citera
2013-04-20, 23:16
Medlem
Vad är fördelen med laidback?
Citera
2013-04-20, 23:34
Medlem
Hajafintens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymousforever
Som alla andra delforum här på forumet.

Du har inte tillgång till alla andra delforum.
Laidback är bara ett av dom delforum som det finns högre krav på.
Citera
2013-04-21, 00:13
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j123
Vad är fördelen med laidback?
Det finns ingen fördel i något hänseende. Laidback är enbart ett privilegium för de medlemmar som varit med ett tag och bidragit till forumet. Helt enkelt ett ställe där man kan ha lite roligare och inte ta lika hårt på diskussionskraven som på övriga forumet.

Så ni som vill ha tillgång till det direkt, klipp er och skaffa ett jobb. Därefter kan ni bidra till diskussionerna på Flashback Forum under ett halvår.
Citera
2013-04-21, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pickpack
Hur får man tillgång till "Laidback" forumet i dagsläget?
Måste man varit aktiv på forumet ett bra tag eller måste man gjort ett visst antal inlägg på flashback?
Du måste ha varit medlem i 6 månader och ha minnst 200 skrivna inlägg för att bli"inbjuden".Blir det själv om några veckor
Citera
2013-04-23, 00:24
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Ja, o kan då absolut inte vänta för att ha visat genuint intresse...NEJ, här gör vi som på stureplan o köper eller mutar oss in för o skvätta dyra droppar.

Men icke, här gäller Admins regler o ni skall bara hålla käft o vänta på er tur, annars åker ni ut innan ni någonsin får se det mytomspunna laidback.

Så ja, jag röstar för HÖJD gräns till 2års medlemskap o minst 1000 inlägg. Det tar jag en grogg på.
jag säger 20k inlägg och 15år medlemskap!
Citera
2013-04-23, 00:50
Medlem
Aireess avatar
Om jag får säga vad jag tycker, så tycker jag faktiskt vi ska ta bort Laidback helt! Det är nog den sämsta delen på hela Flashback!

Airees.
Citera
2013-04-23, 02:26
Medlem
Zartazas avatar
Om Laidback var tillgängligt för alla användare från och med imorgon så skulle vi säkert märka av en hög aktivitet som senare sakta glider tillbaka till den mängd aktivitet det är just nu.
Laidback hör inte till diskussioner i sig, det är mer som... laidback.

Det enda jag gillar med laidback är lekarna, men dem kan man tröttna på rätt fort.

Sedan så är det inget hårt krav alls att kunna få tillgång till Laidback. Skriv 200 inlägg som blir godkända i en postcount under 6 månader och sedan är det klart.
Citera
2013-04-23, 10:05
Medlem
teflonpannan69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zartaza
Om Laidback var tillgängligt för alla användare från och med imorgon så skulle vi säkert märka av en hög aktivitet som senare sakta glider tillbaka till den mängd aktivitet det är just nu.
Laidback hör inte till diskussioner i sig, det är mer som... laidback.

Det enda jag gillar med laidback är lekarna, men dem kan man tröttna på rätt fort.

Sedan så är det inget hårt krav alls att kunna få tillgång till Laidback. Skriv 200 inlägg som blir godkända i en postcount under 6 månader och sedan är det klart.

Haha vampyr/zombie spelen är fan bäst

Tycker synd om er alla stackars fånar som går miste om Zelogaths episka berättelser!

Nej, behåll status quo!
Senast redigerad av teflonpannan69 2013-04-23 kl. 10:10.
Citera
2013-04-23, 11:18
Medlem
crillecrilles avatar
Klarar man inte att skriva 200 inlägg av någorlunda kvalitet under sex månader så förtjänar man inte att få se Laidback heller. Alla vet ju att LB är anledningen till varför vi alla sitter och diskuterar saker på FB! The holy grail Guld och gröna skogar osv osv...
Citera
2013-04-23, 23:09
Medlem
Paintings avatar
Tycker att Laidback kan stängas ned och trådarna flyttas till områden som passar bättre. Ja, lite som på samma sätt som det eminenta forumet om judiska maktförhållanden. Laidback känns annars lite som en del av ZOG.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in