2013-04-20, 20:10
Medlem
SRBCINAs avatar
Tjena!

Håller på att lägga en beställning från MMSPORTS och ska trycka hem lite protein, BODY SCIENCE WHEY100. Undrar nu vilken smak ni rekommenderar? Har kört med choklad och päronsplit från Gymvaruhuset (whey-fx) och tyckte att päronsplit var sjukt god och chokladen var helt okej!
Tack för förhand, Srbcina
Citera
2013-04-20, 21:06
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SRBCINA
Tjena!

Håller på att lägga en beställning från MMSPORTS och ska trycka hem lite protein, BODY SCIENCE WHEY100. Undrar nu vilken smak ni rekommenderar? Har kört med choklad och päronsplit från Gymvaruhuset (whey-fx) och tyckte att päronsplit var sjukt god och chokladen var helt okej!
Tack för förhand, Srbcina
"Päron Split" är god. Annars skulle jag nog säga att "Choklad Almond", "Double Rich Chocolate" och "Banan Choklad" är mina favoriter.
Citera
2013-04-20, 21:13
Medlem
Min kompis sa att blåbär var jävligt god iaf!
Citera
2013-04-21, 02:27
Medlem
SRBCINAs avatar
Drog hem 6st päron och 2 choklad almond
Citera
2013-04-21, 12:52
Medlem
Jetosts avatar
Eller så beställer man hem en av varje smak man tycker låter intressant så man vet vad man vill ha till nästa gång man lägger en beställning Bättre de än att fastna med 5kg av en smak man inte är speciellt förtjust i bara för att någon på Flashback så att de va gott.
Citera
2013-04-21, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jetost
Eller så beställer man hem en av varje smak man tycker låter intressant så man vet vad man vill ha till nästa gång man lägger en beställning Bättre de än att fastna med 5kg av en smak man inte är speciellt förtjust i bara för att någon på Flashback så att de va gott.
Intressant tanke!
Citera
2013-04-21, 18:49
Medlem
Sneks avatar
På proteinpulver går alltid choklad och vanilj hem. Funkar morgon och kväll. Dricka som den är med vatten, blanda i kvargen, baka negerbollar på osv.

Men så får man en dum idé ibland att beställa en påse blåbärspulver som man sedan tycker är jättegod, varpå man vid nästa beställning slänger in ett parti blåbärspåsar och tröttnar efter en halv påse. Så sitter man där och häller i sig den där vidriga blåbärs skiten och nästan får kväljningar.
Citera
2013-04-26, 19:42
Medlem
SRBCINAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snek
På proteinpulver går alltid choklad och vanilj hem. Funkar morgon och kväll. Dricka som den är med vatten, blanda i kvargen, baka negerbollar på osv.

Men så får man en dum idé ibland att beställa en påse blåbärspulver som man sedan tycker är jättegod, varpå man vid nästa beställning slänger in ett parti blåbärspåsar och tröttnar efter en halv påse. Så sitter man där och häller i sig den där vidriga blåbärs skiten och nästan får kväljningar.

Har gjort samma misstag förut! både med blåbär och hallon! Håller mig till choklad och päronsplit framöver. Har även testat banan och choklad (kasein) och det var det vidrigaste jag druckit i mitt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in