2013-04-20, 10:50
Medlem
Jag tycker att det är skönt att nysa men vet någon hur man gör så att man nyser många gånger? Skulle vara jättekul om ni kommenterade vad som får er att nysa mycket! Har ni tips på en nys video? Länka den!
Citera
2013-04-20, 10:57
Bannlyst
Lukta på vitpeppar.
Citera
2013-04-20, 10:57
Medlem
Prollus avatar
Tror mitt rekord är 15-19 på 5minuter : ). Är väldigt allergisk mot pollen. Så detta inträffade under pollensäsongen : ). Har dock inget tips, förutom om du nyst en gång så kolla upp mot solen, blir ofta att man nyser en gång till.
Citera
2013-04-20, 10:58
Medlem
Ta en tops och för försiktigt upp den i ena näsborren, så långt du kan utan att det gör ont... Voila, multipelnysningar tills du tar bort den
Citera
2013-04-20, 10:59
Medlem
Otems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicole1991
Jag tycker att det är skönt att nysa men vet någon hur man gör så att man nyser många gånger? Skulle vara jättekul om ni kommenterade vad som får er att nysa mycket! Har ni tips på en nys video? Länka den!

Jo visst är det gött att nysa, ibland när jag kollar rakt mot solen kan jag nysa 5-10 gånger i rad Men det fungerar bara en gång per dag Min papppa är helt otrolig, han kan nysa säkert 25 gånger på 5 minuter helt utan anledning, brukar skratta åt honom nästan för det låter för komiskt Men det ligger väll i släkten, farfar var duktig på att nysa månger gånger han
Citera
2013-04-20, 11:00
Medlem
Fantomsmaertas avatar
eh vad ar detta med nysningar ska det vara kul eller nagot
Citera
2013-04-20, 11:03
Bannlyst
En nice nysvideo.

http://www.youtube.com/watch?v=JDwjVC1HNCU
Citera
2013-04-20, 11:12
Medlem
endymions avatar
Jag kan göra så att jag nyser genom att stoppa upp fingret i näsan ch försiktigt trycka nageln där inne och även sticka mig själv med "bockskäggs-håret" mot läppen.
Citera
2013-04-20, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicole1991

Gå ut och hitta en liten fluga sen låter du den flyga in i näsan. En gång fick jag in en sån där liten jävel (visste dock inte om det), nös typ 10-15 gånger sen snöt jag mig och såg den lille rackarn. Bombsäker plan om du vill. Dock ska du veta att det kan bli jävligt irriterande
Citera
2013-04-20, 11:29
Medlem
Titta upp mot solen.
Jag är fan allergisk mot solen, så fort jag höjer blicken uppåt så kommer nysningarna. Kan nysa 7-8 ggr på raken. Skitjobbigt eftersom jag hatar vintern och bara väntar på sommaren och solen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in