2013-05-02, 18:33
Medlem
wolf3ds avatar
Det kan ju vara en dräneringspump i botten.
Citera
2013-05-02, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolf3d
Det kan ju vara en dräneringspump i botten.

Det lyser där nere(ja jag vet att det inte syns på korten).
Citera
2013-05-02, 19:16
Medlem
urban.os avatar
mycket intressant
Citera
2013-05-02, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theglenns
Det lyser där nere(ja jag vet att det inte syns på korten).
Om det är en dräneringspump tror ni inte dom ska dit o greja med nåt snart?
Intressant iaf
Citera
2013-05-02, 20:22
Medlem
draåthelvetes avatar
Har ni tillgång till någon starkare ficklampa att lysa ner med? Eller om ni kan skicka ned nån lite radiostyrd helikopter med kamera eller en gopro.
Citera
2013-05-03, 13:35
Medlem
Vuxenporrs avatar
Det lär vara fan så mycket enklare att sänka ned en kamera i ett rep än att försöka manövrerna ner en helikopter (!)
Citera
2013-05-04, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenporr
Det lär vara fan så mycket enklare att sänka ned en kamera i ett rep än att försöka manövrerna ner en helikopter (!)
Japp verkar enklare :-D
Citera
2013-05-04, 17:31
Medlem
Köp några såna där lysstavar som lyser skit starkt i 30min och hissa ner. http://www.glowsticks.se/6-tum-lysstav-30-min-orange-48

Glömde skriva att man får använda dom i explosiva miljöer så släng inte ner tomtebloss eller något annat skit som brinner.
Senast redigerad av ((UNDERGROUND)) 2013-05-04 kl. 17:48.
Citera
2013-05-04, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av urban.o
mycket intressant

ja oerhört svårt att komma ner i ett hål.
Citera
2013-05-04, 17:56
Medlem
Monolits avatar
Jag tror mig veta var detta är och i så fall vet jag lite av vad som finns där nere. Jag är naturligtvis inte säker, så jag ställer en direkt kontrollfråga.

Ligger platsen precis nedanför en skolgård?

Förutsatt att mitt antagande är riktigt, så är det enorma utrymmen där nere. Knappast någon risk för syrebrist. Alternativa utgångar finns, men de är larmade och antagligen kameraövervakade. Vet inte om det ens går att öppna dörrarna inifrån (utan giltig behörighet). Med andra ord, glöm att ta sig ner i hålet om du inte vet att du kan ta dig upp samma väg och heller inte vill ha med vaktbolag och polis att göra.

Slutligen: det finns väldigt mycket att berätta om platsen, men det spar jag på.
Senast redigerad av Monolit 2013-05-04 kl. 18:10. Anledning: Rättning språkligt fel
Citera
2013-05-05, 04:45
Medlem
DSMONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monolit
Jag tror mig veta var detta är och i så fall vet jag lite av vad som finns där nere. Jag är naturligtvis inte säker, så jag ställer en direkt kontrollfråga.

Ligger platsen precis nedanför en skolgård?

Förutsatt att mitt antagande är riktigt, så är det enorma utrymmen där nere. Knappast någon risk för syrebrist. Alternativa utgångar finns, men de är larmade och antagligen kameraövervakade. Vet inte om det ens går att öppna dörrarna inifrån (utan giltig behörighet). Med andra ord, glöm att ta sig ner i hålet om du inte vet att du kan ta dig upp samma väg och heller inte vill ha med vaktbolag och polis att göra.

Slutligen: det finns väldigt mycket att berätta om platsen, men det spar jag på.

Nej då vet du nog inte vilket ställe det är, att ta sig upp samma väg är väl så gott som omöjligt ändå så antar att man får räkna med att åka fast...men de e de värt om man ska hitta urban
Citera
2013-05-31, 03:46
Medlem
Hur går det? Har du tagit dig ner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här