2013-04-18, 16:02
Medlem
milliws avatar
Någon som har bra tips på sexnoveller?
finns mycket sajter, men ofta samma noveller.
Helst ska de erbjuda de i pdf format eller så det fungerar fint på ipad, men det kan ju va värre att hitta
Citera
2013-04-18, 17:34
Medlem
R.Rs avatar
asstr.org

Är väl störst av alla sidor. Dock vet jag inte hur den flyter på ipad samt att det mesta är på engelska.
Citera
2013-04-18, 19:32
Medlem
milliws avatar
Tackar ödmjukast
Citera
2013-04-18, 22:31
Moderator
evilhoneys avatar
www.sexnovell.se givetvis.
Kolla längst ner på sidan vem som äger den. =)
Citera
2013-07-26, 14:30
Medlem
usurpations avatar
Jag kollade runt på forumet och fann denna tråd vara den senaste om sexnoveller. Jag själv brukar roa mig med att skriva, och postar gärna mina berättelser på nätet. Visst, jag är inget språkligt geni så mitt författande kanske lackar ibland. Men jag har fått en del hel del bra betyg. När Hard.nu fanns så postade jag uteslutande där och innan sidan stängde hade jag över hundratusen visningar på min noveller.

Nu är jag igång med skrivandet igen och skulle gärna vilja veta vad ni tycker. Överlag om sexnoveller, vad tänder ni på? Ska de vara korta och konsista, eller långa och händelserika? Min senaste jag postade var runt femton sidor i texthanteraren.
Citera
2013-11-02, 11:54
Medlem
Jag har också skrivit några texter genom åren och har börjat publicera en del av dem. Bubblan.nu är min favoritsida. Läsarna är engagerade, betygsätter och kommenterar gärna, och jag har fortfarande kontroll över mina texter. Jag kan ändra i dem efter publicering och jag kan även ta bort dem helt och hållet om jag skulle vilja det. Sexnovell.se är störst, i alla fall enligt deras egna siffror, både gällande antal noveller och läsare. Det tråkiga med sidan är att den fungerar dåligt. Sökningen är dålig, sorteringen är dålig, det går inte att ändra i sin profil och dessutom måste kommentarer godkännas innan de syns. Sexiganoveller.se är ungefär som sexnovell.se med skillnad att sidan fungerar bättre men har mindre läsare.

Som skribent är bubblan.nu helt klart roligast även om läsarantalet inte är högst. Happy reading!
Citera
2013-11-02, 13:22
Medlem
Gott om noveller på engelska är det på literotica.com
Citera
2013-11-02, 15:49
Medlem
f36 här på fb är ju sexnoveller.
Citera
2013-11-02, 16:19
Medlem
SR-71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milliw
Någon som har bra tips på sexnoveller?
finns mycket sajter, men ofta samma noveller.
Helst ska de erbjuda de i pdf format eller så det fungerar fint på ipad, men det kan ju va värre att hitta
En sida som snudd på är bättre än http://www.asstr.org/är denna http://storiesonline.net/home.php
baserad i Kanada vad jag kan förstå, så engelska är ett måste. Gratis att skapa en profil, visst innehåll är belagt med en smärre avgift, men merparten är gratis. Vet dock inte om novellerna finns tillgängliga i pdf inte något som jag har behov av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in