Citat:
Ursprungligen postat av kerex132
Jag har sålt nu, köpte vid 110 $ sålde idag för 125 $, jag tror att det kommer nog att dippa snart lite.
Mycket bra trade, grattis. Och det är viktigt å säkra vinst oberoende av hur marknaden går vidare.Jag vet fler som tog BTC på $180+ och satt upp till 266 och vidare helt ner till $50.4. Dom har fortfarande förlust...
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Jag dumpade ett gäng precis till +/- 0. Tror på nedgång någon gång framöver, håller med om att det ser svagt ut.
Synd det inte blev någon vinst den här gången. Hoppas det går bättre näste gång.
Ett lite tips: Med fx, och jag ser BTC som forex, är 50%/50% en neutral position. Det är ett bra utgångspunkt å ha om du är osäker på marknaden. Om du känner dig säker på att det kommer gå ner så gå 80-100% USD, är du säker det går upp så gå 80-100% BTC. "Cash" eller 100% USD är inte en neutral position, det är "long" USD.
Bug syns ask-siden blev lite för tung till å köpa den helt själv och gick för å sova. Om det här går lite vidare helt själv och ask-siden blir lite tunnare kommer han säkert till å dra det här vidare till range 130-135 där han kommer dumpa sin position (den är typiskt 2-4k BTC). Det är bra å ha någon kompisar med stor plånbok som berättar hur dom positionerar sig. Han ackumulerade sin position mellan 120-125.