Skönt reportage om att han har nya saker att vänja sig vid efter vinsten.
Många som vill hälsa och svårt vara diskret med den nya megabling-ringen.
https://www.svt.se/sport/indycar/rosenqvist-det-var-som-hamtat-fran-hollywood
" – Hela sista varvet gick precis som man ville, det var ett manus från Hollywood, berättar svensken om det perfekta slutet där han passerade sin konkurrent precis före mållinjen.
Och det var Hollywood-stuk på prispengarna: Rosenqvist drog in drygt 40 miljoner kronor för segern. Det var en ökning med 4,6 miljoner kronor från förra året och segerpremien är den högsta i tävlingens historia. "