2005-05-26, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Love=Fröling
Gamle _Spirou_ förnekar sig aldrig, journalistsvinen ska försvaras till varje pris
Har Fredrik Virtanen haft någon tjej överhuvudtaget, någon som vet?

Ja givetvis. Varför måste man ställa sig i ledet med alla nollor som inte fattar ett skit om journalistik?
Citera
2005-05-26, 18:28
Medlem
Barabbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Jag brukar åka 4:an med Hans Schimoda på morgnarna. Häromdagen satt han med en liten fjortis bredvid sig som kändes som ett uppenbart one-night-stand som jobbigt nog skulle åt samma håll som honom på morgonen. Han försökte föra en ansträngd med artig konversation.

Var det en kille eller tjej?
Citera
2005-05-26, 18:29
Medlem
sifakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Spirou_
Ja givetvis. Varför måste man ställa sig i ledet med alla nollor som inte fattar ett skit om journalistik?
Vad svarar du givetvis på, om Virtanen har haft en tjej eller om journalistsvinen ska försvaras till varje pris?
Citera
2005-05-26, 18:31
Medlem
Barabbass avatar
Citat:
Har Fredrik Virtanen haft någon tjej överhuvudtaget, någon som vet?

Han var tillsammans med Åsa Jinder ett tag.
Citera
2005-05-26, 18:34
Medlem
Oh boy! What a tråd!

Femton inlägg och noll intressant...

Förutom hårdfakta om Jt Lindwall och CarlFilip....
Citera
2005-05-26, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sifaka
Vad svarar du givetvis på, om Virtanen har haft en tjej eller om journalistsvinen ska försvaras till varje pris?

Att Virtanen haft en tjej. Sen anser jag inte att jounalister ska försvaras till varje pris. Men jag tycker att rätt ska va rätt. Och bara att skriva journalistsvínen, aftonhoran o.s.v. har man visat att man - ja för att va diplomatiskt - är tämligen ointellektuell. Kanske rent av obegåvad.
Citera
2005-05-26, 19:14
Medlem
Minkybabys avatar
För den som är intresserad av skvallerpressens "journalister" kan jag rekommendera krönikor skrivna av aliaset Miss Midja i Dagens Media
http://www.dagensmedia.se/mallar/dag...?version=48411
Citera
2005-05-26, 19:26
Bannlyst
Citat:
Att Virtanen haft en tjej. Sen anser jag inte att jounalister ska försvaras till varje pris. Men jag tycker att rätt ska va rätt. Och bara att skriva journalistsvínen, aftonhoran o.s.v. har man visat att man - ja för att va diplomatiskt - är tämligen ointellektuell. Kanske rent av obegåvad.
Intelligens och begåvning är ett intressant ämne. Men varför dra upp en sådan sak, när man själv varken är intelligent eller begåvad. Förklara för oss _Spirou_.

On topic:
Simon Bank en annan sopa, vilken läggning har han och vem är hans partner?
Citera
2005-05-26, 20:22
Medlem
Fd. statssekreterare.

"Den svenska journalistkåren i dag är ett av de mest vedervärdiga pack man kan se. Där finns lögnen, slarvet, lättjan, alkoholen, fåfängan, genvägen, ytligheten, forskandet kring känt folks genitalier."

Statssekr Jan.O.K_ _ _sson
/Aftonbladet 10/1 1988.

.........

Det var ord och inga visor.
Citera
2005-05-26, 20:36
Medlem
AirMails avatar
Ok, vet ej hurpass off topic detta är, men kanske ändå inte.

Läste på FB ett lysande inlägg om vilka journalister som var ihop med (gifta typ) olika politiker (mest sossar). Har använt sökfunktionen men lyckas ej hitta det!! Det var ett rätt långt textstycke med allt uppräknat. SKulle verkligen vilja ha det. Jävligt läbbigt hur som helst hur jävla korrumperade media är med makten. Ngn som vet var tråden finns? SKulle ej ha nåt emot en copy/paste in här i denna tråd.

AirMail
Citera
2005-05-26, 21:13
Medlem
Citat:
Intelligens och begåvning är ett intressant ämne. Men varför dra upp en sådan sak, när man själv varken är intelligent eller begåvad. Förklara för oss _Spirou_.

On topic:
Simon Bank en annan sopa, vilken läggning har han och vem är hans partner?

Du har rätt, det va nog att hoppas för mycket.
Citera
2005-05-26, 21:17
Medlem
sursomfans avatar
Citat:

Fattar du något om journalistik då?

Vem är det som är känd för uttrycket
Bara i New York barn, bara i New York?

Den där polskan på Expressen har det iallafall ihop med Per Hagman men det är knappast okänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in