2013-04-16, 10:31
Medlem
Otems avatar
Tänk om du väljer i all hast att göra slut med din pojkvän och chefen inte är attraherad utav dig, sedan när du försöker få tillbaka din pojkvän vill han inte ha dig, då har du förmodligen ingen, det är bara du själv som kan göra rätt val, så fundera igenom det hela en gång till.
Citera
2013-04-16, 10:32
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trinityy
Du ska nog inte döma ut alla tjejer
Jag har varit med min kille i 3 år. Jag går om året för att min prof failade mig för att jag inte ville ha sex med honom. Är fortfarande lika kär i min kille som första dagen.

Du vet om att man kan anmala sant (och fa bedomningen provad)?
Citera
2013-04-16, 10:41
Medlem
NaughtyNurses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fifthavenue
Jag är en tjej på 23 år som bor med min pojkvän och har ett seriöst förhållande sen två år tillbaka. Jag började på ett nytt jobb för ca. en månad sen. Det är ett väldigt litet företag, och jag har kommit på mig själv med att vara extremt attraherad av min ena chef.

Av det lilla jag vet av honom än så är han i princip min drömman, trots att han är 9 år äldre. Hjälp mig! Har ingen aning om vad jag ska göra, tänker på chefen hela tiden, även när jag är med min pojkvän.

Är detta bara pga. att det är en ny intressant snygg man i mitt liv som kanske ger en lite extra komplimanger och för att det har varit tufft med pojkvännen på sistone eller är det tankar jag borde ta mer seriöst? Jag har noll tolerans för otrohet och känner mig därför extremt skyldig... Borde jag göra slut me pojkvännen bara för att jag är så pass attraherad av någon annan?
Visst att jag tyckt andra killar är snygga under vårat förhållande, men detta är på något annat plan.

För att ni ska slippa fråga kanske jag ska tillägga att chefen är singel.
Hur hade ni gjort om ni var jag?
Det är väldigt normalt att man mellan varven attraheras av andra människor under sitt förhållande. Om man däremot är villig att låta det gå längre än till ytlig attraktion så bör man kanske börja överväga varför man är i sitt förhållande. Skulle du hellre vara med chefen än din pojkvän? Gör slut. Det är orättvist mot honom om du på allvar suktar efter en annan man.
Dock så kan du ha i åtanke att det är en ytterst dålig idé att bli tillsammans med chefen, på alla plan. Snabbgooglade lite och fick fram bland annat detta: http://careerlife.se/index.php?option=com_content&view=article&id=181:7 -bra-anledningar-till-att-inte-ha-ett-foerhallande-med-sin-chef&catid=105:sex-och-karriaer

Kan ju vara värt att ha i åtanke.

Jag skulle nog säga såhär: Behåll chefen som ett ögongodis. Du kommer att tröttna på honom snart nog. Om du älskar din pojkvän så jobba på att få er relation att fungera. Om det inte känns värt mödan - bryt upp med honom. Men låt bli chefen så länge du jobbar under honom.
Citera
2013-04-16, 11:42
Medlem
Skönt.
På en ca månad så kan alltså en snubbe få dig att vilja göra slut med din snubbe?
Allt som krävs är att han har lite högre rang än du och att han ler lite.

Efterblivet.
Du är beredd att dumpa din snubbe sedan två år tillbaka för någon chef som troligtvis redan är gift, eftersom han är 9 år äldre än dig.

När han lekt klart med dig så hoppas jag att du får sparken, det vore humor det.
Citera
2013-04-16, 13:51
Medlem
merrilys avatar
Lätt hänt att man blir attraherad, men bit för fan ihop, gör inget dumt! Det kommer med allra största sannolikhet att blåsa över. Jag har varit i en väldigt liknande situation. När jag till slut bestämde mig för att försöka lösa allt med min sambo istället för att riskera att bli dumpad och arbetslös (yep, kan mycket väl hända), så försvann all attraktion för kollegan jag någonsin haft. Än idag, några år senare, kan jag titta på bilder på honom och inte fatta alls vad jag såg då.
Citera
2013-04-16, 15:46
Medlem
Malkos avatar
Ja du har attraherats av andra män innan. Men inte av en man som är bättre (högre status) än din pojkvän.
Det är det allt handlar om. En man med högre status snackar med dig och du vill nu försöka snärja honom med din fitta (allt du har).

Testa och berätta hur det gick.
Citera
2013-04-17, 21:43
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Ja du har attraherats av andra män innan. Men inte av en man som är bättre (högre status) än din pojkvän.
Det är det allt handlar om. En man med högre status snackar med dig och du vill nu försöka snärja honom med din fitta (allt du har).

Testa och berätta hur det gick.
Malko, lika klarsynt som alltid!
Citera
2013-04-17, 22:50
Medlem
Gör det du kommer göra förr eller senare. Knulla chefen i jobbtoan och hoppas på att din lust försvinner.
Citera
2013-04-18, 00:07
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
Du ska göra slut med din pojkvän. Eller du kanske ska vara lika fitta som alla andra tjejer är genom att träffa honom i smyg och när du märker att det funkar så gör du slut
Citera
2013-04-18, 00:14
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trinityy
Är fortfarande lika kär i min kille som första dagen.
Nej
Citera
2013-04-18, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Nej

Är lika kär som första gången jag såg honom
Citera
2013-04-18, 04:58
Bannlyst
Nej men ser man på, en tjej som i sitt 2åriga förhållande blir lite kåt på nån annan och nu funderar på att dumpa hennes käraste?

DEN HAR MAN JU ALDRIG SETT FÖRUT.

Seriöst, svenska brudar har nå FETT FEL I HJÄRNAN nu för tiden. FÖRSTÅR NI att vi killar blir kåt på andra tjejer hELA DAGARNA? HEEELA DAAAGARNAAA! JA ÄVEN I FÖRHÅLLANDE, men inte FAN går vi och dumpar våra flickvänner bara för att våran penis råkar resa sig för nån annan.

Är du helt jävla dum i huvudet? Låter du dina känslor styra dig helt och hållet? Är du så pass jävla svag din jävla idiot?

Du förtjänar verkligen inte din kille, hoppas chefen rövknullar dig, sprutar dig i munnen för att sedan gå vidare till tjej nummer 343.

Jävla idiotpack till brudar, .. det är det jag säger, det GÅR INTE att lita på en tjej i dagens läge, det är HELT OMÖJLIGT, svenska tjejer är TOTALT styrda av känslor, fyfan vad äcklad jag blir.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in