2013-04-15, 19:50
Medlem
Jag skulle vilja bli avstängd tillfälligt i en vecka.

Går det att ordna, och kommer min andra avstängning då vara i en månad automatiskt trots att det är frivilligt?
Citera
2013-04-15, 19:58
Medlem
Intressant fråga. Vågar man fråga varför? Är det tentaplugg?

Jag tror att det går, men är inte säker.
Citera
2013-04-15, 19:58
Medlem
HappyEndingss avatar
Det verkar finnas precedens för detta: https://www.flashback.org/t538098
Citera
2013-04-15, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Intressant fråga. Vågar man fråga varför? Är det tentaplugg?
Jag jobbar hemifrån för tillfället och har 14984215 deadlines på diverse projekt med både mitt företag och där jag arbetar som konsult.

Jag tycks inte klara av att läsa en intressant diskussion här utan skriva i en tråd. Men samtidigt vill jag ju kunna återvända när saker och ting har lugnat ner sig
Citera
2013-04-15, 20:16
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nummer10011
Jag skulle vilja bli avstängd tillfälligt i en vecka.

Går det att ordna, och kommer min andra avstängning då vara i en månad automatiskt trots att det är frivilligt?
Nej, det går inte att ordna. Vi har bättre saker för oss än att agera dagmammor, och om du skulle komma på den dumma idén att bryta mot någon regel för att slängas ut så struntar vi ifall du gjorde det med vilje eller inte, nästa gång blir en månad.
Citera
2013-04-15, 20:18
Moderator
^Eazs avatar
Läs FAQ.

https://www.flashback.org/t1203112

Citat:
Q: Men om jag vill få mitt konto bannlyst då? Raderas allt då?
A: Nej. Det enda som händer är att du inte längre kan skriva med den användaren.
Rent generellt rekommenderas inte att begära bannlysning utav sitt konto då vi inte skiljer mellan den här sortens bannlysning och den som beror på ett regelbrott. Skulle du efteråt vilja återkomma på forumet så blir det genast problem eftersom amnesti avskaffats. Vill du aldrig mer använda ditt konto är det i så fall bättre att i Kontrollpanelen ändra till en e-postadress som inte funkar, byta lösenord till något slumpmässigt du aldrig kan återskapa, och slutligen klicka på 'Logga ut'.

Du kommer inte få en tillfällig avstängning om du inte bryter mot reglerna. Varför ska det vara upp till moderatorerna att du ska göra ditt jobb ordentligt?

Edit: Pucktvåa efter ÅG.
Citera
2013-04-15, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Nej, det går inte att ordna. Vi har bättre saker för oss än att agera dagmammor, och om du skulle komma på den dumma idén att bryta mot någon regel för att slängas ut så struntar vi ifall du gjorde det med vilje eller inte, nästa gång blir en månad.
Jag frågar ju för att jag inte vill vara jobbig mot er och bryta mot någon regel.

Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Läs FAQ.

https://www.flashback.org/t1203112

Du kommer inte få en tillfällig avstängning om du inte bryter mot reglerna. Varför ska det vara upp till moderatorerna att du ska göra ditt jobb ordentligt?

Edit: Pucktvåa efter ÅG.
Tack.

Det var som sagt en simpel fråga bara, och jag har aldrig krävt att någon ska "ta hand om mig".
Citera
2013-04-15, 20:45
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Det var som sagt en simpel fråga bara, och jag har aldrig krävt att någon ska "ta hand om mig".
Men om du inte har disciplin nog av avhålla dig från forumet och därför vill att någon lägger tid på att tillfälligt blocka ditt konto, så har du ju gjort just precis det.
Citera
2013-04-15, 21:15
Medlem
HappyEndingss avatar
Citat:
Jag jobbar hemifrån för tillfället och har 14984215 deadlines på diverse projekt med både mitt företag och där jag arbetar som konsult.

Jag tycks inte klara av att läsa en intressant diskussion här utan skriva i en tråd. Men samtidigt vill jag ju kunna återvända när saker och ting har lugnat ner sig

Tanka ner LeechBlock eller liknande. RescueTime är också bra grejor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in