Vad har bion/darkroomet för öppningstider? På google maps står det att dom stänger 20 vilket låter skumt då detta borde vara en nattlig upplevelese (men det kanske endast är så på Stockholms alternativ).
Vad har bion/darkroomet för öppningstider? På google maps står det att dom stänger 20 vilket låter skumt då detta borde vara en nattlig upplevelese (men det kanske endast är så på Stockholms alternativ).
Taboo och Grottan borde vara bra ställen för damer som tycker om "dogging" .
När väl ryktet går så kommer det nog många hetero å bisexuella män dit .....jag kommer !
Nu har Taboos darkroom öppnat upp en över våning . Med rum som passar för , dogging , gangbang , och även ett gloryhool för kvinnor .
Passar även för män som vill se sin kvinna med andra män .
Så man hoppas på lite mer varierade besökare .
Någon som varit där ?
Var där en eftermiddag förra veckan . Lugnt dom två timmarna jag var där .......jag var ensam besökare ....ha ha . Trist , men ingen trängsel !
Var inne på Grottan i dag .
Mycket blandat i dag .
Tyvärr ingen av det kvinnliga könet , så besviken fick man åka hem .
Kan hända man provar senare på torsdag kväll ......
Lätt Taboo stort och välstädat Första timmen och sista timmen som dom har öppet brukar det vara lite halv dött om ni är ute efter åskådare eller något annat Generellt är där alltid folk på Darkroom.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!