2007-10-30, 16:25
Medlem
Opel Kapitäns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slrslr

Opel Du sa att det kostar 300 000, jag chansar att maskinen kostar 300 000 och inte behandlingen. Om det inte kostar 300 000 vad kostar det?

Nääee det sa jag väl inte..

"De bra IPL-maskinerna som funkar kostar 300 000 och uppåt."

Då kan man kanske förstå varför behandlingarna går loss på 500 - 1500 beroende på omfattning och vad man vill göra. Det går att göra mycket mer än hårborttagning. Vi har jättebra resultat på akne och kan även ta bort ytliga blodkärl men nu börjar det bli lite OT. PM:a om ni undrar nåt.

Jag vill egentligen inte säga något om priser eftersom jag inte har nån superkoll. Jag jobbar med utveckling av elektroniken och sånt.
Citera
2007-11-20, 20:38
Medlem
stRs avatar
Om man vill ha grövre ansiktsbehåring då? Hoppas på att pappa ätit mycket älg eller går det att påverka? Det uppfattas ju tjockare när man rakar ofta. Och efter man rakar uppfattas det ju även som att det växer mer hår, kanske för att det växer jämnare?

Är det positivt eller negativt med torr hy för hårutväxten?

Jag talar för oss grabbar som inte funderar på att raka benen.
Citera
2007-11-20, 21:31
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stR
Om man vill ha grövre ansiktsbehåring då? Hoppas på att pappa ätit mycket älg eller går det att påverka? Det uppfattas ju tjockare när man rakar ofta. Och efter man rakar uppfattas det ju även som att det växer mer hår, kanske för att det växer jämnare?

Är det positivt eller negativt med torr hy för hårutväxten?

Jag talar för oss grabbar som inte funderar på att raka benen.
Testa att badda ansiktet med Regane morgon och kväll så ska du få se på fan!
Citera
2007-11-20, 22:55
Medlem
stRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Testa att badda ansiktet med Regane morgon och kväll så ska du få se på fan!

Det vågar jag fan inte. känns lite väl tilltaget, jag vet ju att det är påväg tänkte skynda på lite bara. Sugen på pollisar.
Citera
2007-11-21, 11:56
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Det vågar jag fan inte. känns lite väl tilltaget, jag vet ju att det är påväg tänkte skynda på lite bara. Sugen på pollisar.

Låt tiden ha sin gång. Raka dig när det börjar se larvigt ut och rätt vad det är så kommer du ha helskägg Men du behöver ju inte raka dig bara för att försöka få skäggväxten att öka snabbare

B-vitamin kanske är ett tips för att få det att växa snabbare, men troligtvis stimulerar det inte hårsäckar som ännu inte är "aktiva"...
Citera
2007-11-21, 12:10
Medlem
Såhär idag när man är väldigt trött på att behöva raka sig hela tiden undrar jag om de killar som rakade sig för att försöka få MER skägg känner att de slösade bort en del av sitt liv
Citera
2007-11-21, 12:39
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Puberteten kommer till alla förr eller senare...bara att vänta lille vän.
Citera
2007-11-21, 15:27
Medlem
stRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bacon
Såhär idag när man är väldigt trött på att behöva raka sig hela tiden undrar jag om de killar som rakade sig för att försöka få MER skägg känner att de slösade bort en del av sitt liv

Haha, jag rakar mig nästan varje dag för att det växer fort. Men jag vill ha det tjockare.

Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Puberteten kommer till alla förr eller senare...bara att vänta lille vän.

Hahaha.. Tack för den!
Citera
2007-11-21, 16:32
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Hahaha.. Tack för den!
Citera
2007-11-27, 22:46
Medlem
Spinnacers avatar
Varför skulle man vilja ta bort skäggväxten permanent, tänk så passar man i det när man blir äldre.

Nu till saken. Krävs det många behandlingar för permanent hårborttagning? Är intresserad av bröst+mage.
Citera
2007-11-30, 03:45
Medlem
jocke_me_knivens avatar
Klippa röven?

Nu är det såhär att jag lider av gorilla-röv.
Och jag vill klippa mig. Inte raka mig, utan toppa det lite bara. Eller toppa är väl kanske fel ord. Köra med en trimmer inställd på 2mm eller ngt liknande.

Men vars i helvete gör man det?
Tror inte det vore så uppskattat om jag lägger mig upp-och-ned i frisörstolen?

Snälla hjälp mig, och NEJ! Jag vill inte be ngn polare klippa mig. De ska vara en fackman.

p.s rätt forum?
Citera
2007-11-30, 04:08
Medlem
Jacobellis avatar
det är la bara att sätta sig på toan och raka skiten? :S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem