Är inne i en djup depression, har inte intresse för något längre, finner ingen mening med att göra saker, blir pissad på av min "tjej", har kass relation till mina föräldrar, trivs inte i något av hemmen(skilda), blir nedstämd från ingenstans(kan även hända när jag är med polare,social fobi?), självhatande, känns som folk tycker jag är från en annan planet när jag är ute osv, oroar mig för att ha massa olika diagnoser och självdiagnoserar mig över internet och hittar olika likheter(dålig självkänsla).
Jag blir uppäten inifrån, vet inte vad jag ska göra förutom att ta hjälp av läkare men allt dem kan göra är att ge mig piller som man blir torsk på. Kan även tillägga att jag rökt CB i 3 år regelbundet, säger till mig själv och mina nära att nu ska jag sluta men direkt när de dyker upp en spliff så bangar jag inte.
Mår riktigt psykiskt dåligt hela tiden och överanalyserar människorsbeteenden något grovt mycket.
Har ett ganska jobbigt förflutet som kanske påverkat(våld i hemmet, verbala kränkningar sen jag var liten t.ex)
Det är inget jag orkar bry mig om längre men de kanske är därför jag inte klarar av någon av mina föräldrar, jag tål dom inte och dom förstår inte mig när jag öppnar mig och ska förklara mina känslor och hur jag mår, det är alltid samma svar "Jo men de blir allt bra" eller "Du överrreagerar" eller så är de såklart cannabisets fel vilket till en viss del det är men jag skulle säga att de har bidragit kanske 30% till min depression och mina fucked up tankar...
Vad ska jag göra?
Någon som känner igen sig att man inte vet vem man är eller vad man gillar, står för, som att man förlorat sin identitet?
Bästa piller mot skiten?
tacksam för snabba svar
Jag blir uppäten inifrån, vet inte vad jag ska göra förutom att ta hjälp av läkare men allt dem kan göra är att ge mig piller som man blir torsk på. Kan även tillägga att jag rökt CB i 3 år regelbundet, säger till mig själv och mina nära att nu ska jag sluta men direkt när de dyker upp en spliff så bangar jag inte.
Mår riktigt psykiskt dåligt hela tiden och överanalyserar människorsbeteenden något grovt mycket.
Har ett ganska jobbigt förflutet som kanske påverkat(våld i hemmet, verbala kränkningar sen jag var liten t.ex)
Det är inget jag orkar bry mig om längre men de kanske är därför jag inte klarar av någon av mina föräldrar, jag tål dom inte och dom förstår inte mig när jag öppnar mig och ska förklara mina känslor och hur jag mår, det är alltid samma svar "Jo men de blir allt bra" eller "Du överrreagerar" eller så är de såklart cannabisets fel vilket till en viss del det är men jag skulle säga att de har bidragit kanske 30% till min depression och mina fucked up tankar...
Vad ska jag göra?
Någon som känner igen sig att man inte vet vem man är eller vad man gillar, står för, som att man förlorat sin identitet?
Bästa piller mot skiten?
tacksam för snabba svar