Jag blev redigt jävla illamående när jag idag skulle handla på Coop Forum. Själv är jag en otrolig djurvän av extrema mått och äter endast vissa djur, endast lokalproducerat och försöker att enbart äta kött varannan dag (ofta fisk istället för nötkött/kyckling). Jag vill innerst inne tro att Sverige har en rätt bra djurhållning. Men vad är det för jävla skit att
SÄLJA HALALKÖTT?!?! Med en stor jävla skylt där det står följande:
VÄRLDENS MAT! HÄR FINNS HALALKÖTT. MAT FRÅN VÄRLDENS HÖRN
Något i den jävla stilen. Äckliga jävla fanskap. Vadå mat från världens hörn? De kan lika gärna marknadsföra skiten som: "DESSA DJUR HAR DÖTT EN EXTREMT PLÅGSAM DÖD DÄR DE TÖMTS PÅ BLOD VIA HALVPULSÅDERN LEVANDE! KOM OCH KÖP ERA SVIN!!"
Jag bryr mig om alla människor oavsett hudfärg, men när deras jävla kultur ska börja sprida denna sortens djurplågeri i Sverige så blir jag fan förbannad!`!!!!!!!

Då kan de tamefan åka hem och bli stenade för nåt.
Är det bara i min stad eller finns detta i hela Sverige lika utbrett? Första gången jag sett en butik marknadsföra sig såhär. För er som vill se halalslakt så finns det en hel massa filmer på youtube.
Vad fan ska man göra? Leta reda på dessa människor och tömma dem på blod levande? Jag kan ju skylla på att min gud Ölguden gav mig en uppenbarelse och sade det. Tydligen är ju en jävla religion tillräckligt för att plåga andra levande varelser till döds. Varför skulle min religion till ölguden räknas mindre än deras..?