2013-04-11, 21:57
Medlem
Hej.
Behöver lite hjälp med att komma på någon bra historia för en helsleeve med Den oändliga historien, så att det inte bara blir collage av figurer. Sitter fast lite.

Någon som gillar filmen, då främst första och som har bra fantasi?
Citera
2013-04-15, 00:22
Medlem
WhiteKnuckleRides avatar
Jag hajar inte vad du frågar efter. Vill du att tatueringen ska vara som en historia á la serietidning typ, inspirerad av Den oändliga historien?

Annars hade det väl varit rätt fett att göra den stora sköldpaddan typ på övre delen av underarmen, Falcor som flyger övanför med tornet som tornar upp sig bakom och stentrollet och hans polare under. Som pricken över i, ett porträtt av prinsessan på deltoid muskeln.
Citera
2013-04-19, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteKnuckleRide
Jag hajar inte vad du frågar efter. Vill du att tatueringen ska vara som en historia á la serietidning typ, inspirerad av Den oändliga historien?

Annars hade det väl varit rätt fett att göra den stora sköldpaddan typ på övre delen av underarmen, Falcor som flyger övanför med tornet som tornar upp sig bakom och stentrollet och hans polare under. Som pricken över i, ett porträtt av prinsessan på deltoid muskeln.

Den tackar jag för! Det är inte jag som ska ha den utan flickvän men hon kommer inte på någon bra story och jag personligen tycker filmen är usel och har bara sett delar.
Citera
2013-04-22, 22:59
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Fel
Senast redigerad av Overkokt.Blomkal 2013-04-22 kl. 23:01.
Citera
2013-05-02, 23:25
Medlem
Får jag låna tråden lite. Vet inte riktigt vad du menade men jag söker efter historiska motiv som är snygga, alltså äldre historia det kan vara grekiska gudar och liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in