Citat:
Ursprungligen postat av majordoe
Jaha.
Du skrev att du hittade en annan nl, eller tappade du bort den frra?
Jag trodde du hittade en annan typ av nl, kanske chokenl, eller s.
Uppenbarligen s r inte nlen optimal fr ditt fordon, byt till original
EDIT: OK, hursomhelst, den nlen fungerar inte p din scooter.
Nepp, frstod det, Bytte tillbaka, skrev detta och skickade till en firma.. Hej! Jag ska frska hlla detta kort. Jag vet inte ens om man kan gra shr men vi kr p!
Jag har en baotian classic. Den var ostrypt ifrn butik, jag har fixat med ventiljusteringen som man ska osv osv, 0,8mm p bde avgas och insug. Den har alltid gtt bra tills nu, jag har sportfilter p sedan en tid tillbaka, jag har bytt till en nstan ny rem. och kolv fr ett tag sedan, kanske.. 100 mil sen. ven nya vikter i som r identiska med dom gamla. Saken r den att nr jag har krt till skolan till exempel p morgonen har den varvat ut jtte fint och bra, men p frmiddan / efter p vg hem d allts s gr den som en potta skit, den hackar och gr dligt, den varvar inget det r ungefr som om man skulle bogsera en bil, bilen bakom rullar fram lite och sedan bak igen fr att strcka upp repet igen typ. s hackar den.. Jag har stllt in brnsle/luftskruven s den ska vara perfekt! Membranet r prima, nytt tndstift. jag har ingen nl s att jag kan ndra lge p den men jag fick lna en identisk fr att kunna flytta p clipset och kolla om den ville ha mer bensin, d startar den inte ens, ven nr man hr nlen p lgsta lget, clipset hgst upp dvs. men nr jag stter tillbaka det gamla s startar den och gr igen.. Vad kan detta vara? Har ven kollat s att automat choken fungerar.. :/ Mvh Jonathan. dock s r det ntt fel p hotmail :S Kommer inte in s.. Men dr r mycket mer info n frr