2005-05-24, 20:51
Medlem
CrapOramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Vad som förbryllar mig, är att man stör sig på den.

Samma här. Postcounten är väl inget att bry sig om.
Citera
2005-05-24, 20:52
Medlem
Makehastes avatar
Om en användare med få inlägg bryter mot en allvarligare regel är det större risk för direktbanning än en användare med, säg, 1000 inlägg. Behöver nog inte förklara varför.
Citera
2005-05-24, 20:54
Medlem
morsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
Fråga de som byggt upp forumet istället då.

LOL
Citera
2005-05-24, 20:55
Avslutad
Vill poängtera lite, självklart har vi naturligtvis inget emot nya medlemar!!! Och som ny medlem kan man ju inte få ihop hur många inlägg som helst på en kväll

Men det är tyvärr så att en medlem som har gjort 14 inlägg, ibland får ibland en massa trams som svar, än om en medlen som har 3535 inlägg skrivit samma sak. Sedan är det det som så att en del reggar sig o skriver ett antal inlägg innan han skriver typ:
-"Nån som har amfetamin och sälja, PM:a mig!" Därför blir det en hel del med få inlägg som blir bannade direkt.
Citera
2005-05-24, 21:15
Bannlyst
Finns ju en jefla massa posthoror här. Vad är det som säger att bara för att man har en liten inläggsqvot så har man inget att tillföra. Kan ju också vara som så att det finns gamla rutinerade rävar här som helt enkelt skaffat sig ett nytt "namn" och "liv" och som fortfarande skrattar åt vissa andra väl-postade-användare. Men jag håller med - posträkningen är totalt ointressant, iaf för mig.
Citera
2005-05-24, 21:37
Medlem
MorrissonEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Errol
Finns ju en jefla massa posthoror här. Vad är det som säger att bara för att man har en liten inläggsqvot så har man inget att tillföra. Kan ju också vara som så att det finns gamla rutinerade rävar här som helt enkelt skaffat sig ett nytt "namn" och "liv" och som fortfarande skrattar åt vissa andra väl-postade-användare. Men jag håller med - posträkningen är totalt ointressant, iaf för mig.
stämmer också väldigt bra, men hur skulle du kunna urskilja dessa post-horor och hur pass allvarligt du ska ta dem om det itne vor eför vår kära postcount?

Kom på migsjälv häromdagen med att inte ha så väldans långt kvar till 1000 inlägg och tänkte först att det kanske är lite coolt men kom sedan på att jag inte alls kände mig som en rutinerad fb:are, och när därför inte värd att ha över 1000 posts.
Citera
2005-05-24, 21:54
Medlem
TomBombadills avatar
Det är bara folk med låg postcount som vill avskaffa den. Det är väl avundsjuka, vad vet jag?

Själv är jag stolt över att ligga på 23:e plats över postcounts på Sveriges största forum

Och jag skulle inte påstå att jag är en posthora eller en tramsare.
Citera
2005-05-24, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makehaste
Om en användare med få inlägg bryter mot en allvarligare regel är det större risk för direktbanning än en användare med, säg, 1000 inlägg. Behöver nog inte förklara varför.

Det tycker jag är dålig stil. Ska vara lika för alla angående reglerna.
Citera
2005-05-24, 22:00
Medlem
CrapOramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Det är bara folk med låg postcount som vill avskaffa den. Det är väl avundsjuka, vad vet jag?

Själv är jag stolt över att ligga på 23:e plats över postcounts på Sveriges största forum

Och jag skulle inte påstå att jag är en posthora eller en tramsare.

Men av 4 842 inlägg så måste du ha posthorat minst 1000 i alla fall. Det behöver ju inte vara medvetet men några enradingar här och där har du nog lyckats att göra.
Citera
2005-05-24, 22:01
Medlem
CrapOramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pro Patria
Det tycker jag är dålig stil. Ska vara lika för alla angående reglerna.

Nej det skall det väl inte vara. Klart att det skall vara lösare tyglar på 1000 inläggare jämfört med 20 inläggare.
Citera
2005-05-24, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrapOrama
Nej det skall det väl inte vara. Klart att det skall vara lösare tyglar på 1000 inläggare jämfört med 20 inläggare.

Så du snart ska kunna skriva vilken skit som helst?

Som någon sa. Det är innehållet i inlägget som är värderande. Inte hur mycket personen i fråga har postat.
Citera
2005-05-24, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Makehaste

Vad är det för jefla resonemang!?
Du, Makehaste, jag vill att du förklarar varför en användare med ett mindre antal inlägg skulle vara mer berättigad för en varning alt banning än en användare med en frekvent inläggspost. Jag tycker att ditt resonemang inte stämmer överrens med den policyn som jag trodde rådde på Flashback. Verkar lite som storfolket mot lillfolket. Men jag kanske misstolkade ditt inlägg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in