• 3
  • 4
2013-04-15, 14:27
Bannlyst
För det första så är avrunkningar helt bedrövligt, vet inte vad är för jävla snubbar som intalat tjejer att vi tycker om det, we don´t generellt.
För det andra så nej det behöver inte vara oralsex varje gång men däremot om tjejen hade haft din inställning så skulle man ju tröttnat rätt snabbt. Har man haft någon tjej som suger ens kuk som att hon är dödligt sjuk och det ändå motgiftet finns i min kuk är det svårt att byta till en tjej som blir toksur över något så pyttigt som en fråga om att suga....
För det tredje så nej man ska inte fråga en tjej om hon kan suga av en utan det är en direkt order.
Citera
2013-04-15, 23:09
Medlem
origamis avatar
Du skrev att fråga aldrig efter en avsugning?
Många tjejer gör det när jag ber, gör de inte det så är de inte i mitt liv mer.
1. Be din kille tvätta kuken innan avsugningen om det smakar illa.

2. Lyssna på låten: IT WON'T SUCK ITSELF(http://www.youtube.com/watch?v=l0t7PtZ3X0A)

edit: Är detta egentligen inte en relationsakutgrej då frågan är om din killes reltion till avsugningar och inte konkret om att hur man får tekniker på att göra det?
Citera
2013-06-02, 00:49
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .sol.
måste man alltid vilja suga av sin partner? är det verkligen så så så himla skönt att få en avsugning?
jag brukade suga av min partner ganska ofta i början, i princip varje gång vi hade sex. och några gånger utan av vi ens hade sex, bara sådär från ingenstans för att vara snäll typ och för att man tänder ju på när den andra är tänd.
men på senare tid har jag bara slutat gilla det.. tycker att det smakar konstigt, äckligt att svälja och får kväljningar hela tiden och bara jobbigt. vill hellre runka så jag kan se reaktionen i ansiktet typ.. men nu har han börjat säga till! fråga mig om jag kan suga av honom mitt i när vi förspelar och det hatar jag!
känner mig som en liten grej som ska göra det skönt för honom bara, blir helt sur och bara gör det lite en stund så vi kan fortsätta till det riktiga. fråga aldrig en tjej om hon kan suga av dig!!! hemskt!
vill bara göra det ännu mindre nu och jag önskar det fanns nått sätt jag kunde säga det till honom. han slickar nästan alltid mig och det brukar vara väldigt bra, och det är jag såklart tacksam över men nu börjar det bara bli obehagligt för så fort han går ner på mig så börjar jag bara tänka på att han kommer vilja att jag ska gå ner på honom efteråt... och det vill jag inte.

hur viktigt är det egentligen att få bli avsugen varje jävla samlag kan det inte bara räcka med ibland? vad tycker ni flashbackkompisar, har ni några givande erfarenheter?

Vadå "fråga aldrig en tjej om hon kan suga av dig!!!" ? Varför talar du för alla tjejer? Tala för dig själv istället, du sa ju själv att du gillade det förut.

Ja, avsugningar är sjukt skönt och ibland att föredra även framför vaginalt sex (speciellt om tjejen inte har så skön fitta).

Sluta suga av din kille då, men bli inte förvånad om han skaffar sig det från nån annan istället då
Citera
2013-06-02, 01:43
Medlem
vasaduellers avatar
Många killar tycker om att få avsugningar, men det betyder inte att du måste göra det om du inte känner för det.

Om det är viktigt för din kille att få avsugningar varje dag, så får han helt enkelt hitta en tjej som inte tröttnar på att ge dem. Att tjata är bara patetiskt och kontraproduktivt.

Om du har tappat intresset för att ge avsugningar, så borde du kanske hitta en kille som inte vill ha dem, i stället för att din nuvarande skall gå omkring och känna att han missar något. Att whina och sex(sug)vägra är bara patetiskt och kontraproduktivt.
Senast redigerad av vasadueller 2013-06-02 kl. 01:46.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in