Suck... jag har kollat som en galning efter en lösning att fixa 'BOOTMGR is missing' om man INTE har ett operativsystem installerat och inte kan ladda från skiva då samma meddelande kommer upp varje gång.
Jag skulle häromdagen installera om Windows 7 Home Premium på min dator. Jag har installerat om datorer förut så det var ingenting nytt... Jag formaterade hårddisken och skulle göra en mindre partition då jag tänkte lägga in Ubuntu på samma disk. Förutom att denna gång så klickade jag fel någonstans (minns inte vad för nåt) och tänkte då att jag bara kunde pröva igen.
Jag stänger av installations-setupen och startar om datorn och skulle starta från skivan då jag möttes av BOOTMGR is missing, nu kan jag inte fixa boot managar för datorn låter mig inte ladda från DVD-läsaren fastän den ligger på första boot prioritet. Jag har läst och förstår hur man fixar boot manager OM JAG KUNDE LADDA FRÅN EN SKIVA!!! så jag frågar er nu om någon av er har haft samma problem som mig?
Hur kan man fixa boot manager om man inte kan ladda från en DVD-läsare?
P.S. Jag har tyvärr inget USB-minne stort nog att lägga in Windows Repair Disc på, ville bara skriva det om någon av er tänkte föreslå det.
Tacksam för svar!