Suck... jag har kollat som en galning efter en lsning att fixa 'BOOTMGR is missing' om man INTE har ett operativsystem installerat och inte kan ladda frn skiva d samma meddelande kommer upp varje gng.
Jag skulle hromdagen installera om Windows 7 Home Premium p min dator. Jag har installerat om datorer frut s det var ingenting nytt... Jag formaterade hrddisken och skulle gra en mindre partition d jag tnkte lgga in Ubuntu p samma disk. Frutom att denna gng s klickade jag fel ngonstans (minns inte vad fr nt) och tnkte d att jag bara kunde prva igen.
Jag stnger av installations-setupen och startar om datorn och skulle starta frn skivan d jag mttes av BOOTMGR is missing, nu kan jag inte fixa boot managar fr datorn lter mig inte ladda frn DVD-lsaren fastn den ligger p frsta boot prioritet. Jag har lst och frstr hur man fixar boot manager OM JAG KUNDE LADDA FRN EN SKIVA!!! s jag frgar er nu om ngon av er har haft samma problem som mig?
Hur kan man fixa boot manager om man inte kan ladda frn en DVD-lsare?
P.S. Jag har tyvrr inget USB-minne stort nog att lgga in Windows Repair Disc p, ville bara skriva det om ngon av er tnkte fresl det.
Tacksam fr svar!