2013-04-06, 23:07
Medlem
stunt7-8s avatar
När jag skulle titta i kalendern och gick med pilen till diket eller vad det kallas för, så var allt i det
som jag tror heter dashboard (svart rund symbol) borta!

Har hittat en log och står tid och crashed + tiden och nummer och .....

Jag undrar om någon vet om det går att få tillbaks eller hur jag skall gå vidare.
Hade de här gula lapparna där jag skrivit en massa inloggningsuppgifter. Använt detta sedan två år
och har alltid funkat. Nu finns den ej. Kan jag ha gjort något utan att veta om det...

- Ja, det stämmer.... Jag är helt väck vad gäller detta. Kan inte engelska, då kanske ni förstår att jag
inte ens kan läsa någonstans hur f jag ska göra...
Citera
2013-04-07, 00:04
Medlem
stunt7-8s avatar
Jag har en bok os x Leopard och läser på svenska obs! om att återskapa förlorade filer.
Det går framåt värre!

Dock heter det och jag förstår också att det beror på vad jag lägger där...
men går det att återskapa det jag haft där.

Det jag läser nu i kap 15 om backup och om krascher så är det bara att inse att jag inte har gjort
något i detta om backup eller att kopiera.

Om det skulle hända något mer. - - Det är dags att göra något efter helgen vad gäller detta. Var skall jag börja.
•Ringa rep vekstad och lämna in?
•Hembesök
Senast redigerad av stunt7-8 2013-04-07 kl. 00:06.
Citera
2013-04-07, 00:08
Medlem
tzjs avatar
Programmen i docken väljer du själv genom att dra programmen från programmappen till docken. Inställningar för docken hittar du genom att klicka på äpplet längst upp till vänster på skärmen, sedan dock/dockinställningar.

Inloggningsuppgifter sparas också i programmet nyckelhanteraren. Klicka på förstoringsglaset uppe till höger på skärmen och skriv nyckelhanteraren. Öppna programmet så ser du vilka uppgifter du har sparade där.
Citera
2013-04-07, 01:12
Medlem
stunt7-8s avatar
Tack för hjälp - igen!

Har gjort som du sa och där fanns inte sparat de jag saknar.
Gamla inlogg uppgift i lodrät läsning. log

och en massa uppgifter lodrät läsning: säkert ett hundra olika varav en tio femton med röda kryss
•TC trust center giltighet har löpt ut
Certifikat rött kryss. Alla olika... Vad är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in