2013-04-04, 00:39
Medlem
ScarLeetJohanzens avatar
Kött och blod, inget att vara rädd för eller hur? Jag säger precis vad jag tycker och tänker oavsett vad människan har utmärkt sig med. Men jag vill inte bli mördad för några skämt så hur ska man bemöta någon som har märkt sig med diverse markeringar?
Citera
2013-04-04, 00:43
Medlem
Hajafintens avatar
Jag skulle inte rygga tillbaka om jag såg nån. Om han skulle bli hotfull skulle jag nog backa.

Inte värt att börja bråka med nån som är med i en klubb som identifierar sig som 1%.
Citera
2013-04-04, 00:44
Medlem
ScarLeetJohanzens avatar
Varför inte? Det är ju bara en människa.
Citera
2013-04-04, 01:18
Medlem
Fegyvereks avatar
Vad innebär det med 1% ni nämner..?

Trådstarten var antingen luddig, eller så är jag helt bäng
Citera
2013-04-04, 01:18
Medlem
Hajafintens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScarLeetJohanzen

Känner att dom bekymmer som ett sådant företag för med sig är onödigt.

Dessutom vill jag kunna visa upp ett fläckfritt register för jobbets skull.
Citera
2013-04-04, 01:25
Medlem
BadkarsfilosofeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fegyverek
Vad innebär det med 1% ni nämner..?

Trådstarten var antingen luddig, eller så är jag helt bäng

Kriminella bikers. Skrönan går väl att det bara är 1% av alla klubbar som ägnar sig åt brott, eller nått liknande.
Citera
2013-04-04, 01:32
Medlem
asså vadfan snackar ni om människor! hel tatuerade människor försöker hålla sig borta från dig så gott det går för att du inte är i samma ram som person i samhället.
"håll munnen och gå vidare så överlever du nog." nu tänker jag mera på fängelse tatueringar.
kan du prata med killen och han känner av dig som en nykomling in till ett gäng så säg som du tycker med ett ja eller nej. inget att vara rädd för om du inte har skulder eller bråkat med fel snubbar.
Citera
2013-04-04, 01:52
Medlem
stiff69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScarLeetJohanzen
en människa med många bakom sig, men som sagt dem är bara människor och dem attackerar oftast inte oprovocerat...
Citera
2013-04-04, 02:02
Medlem
ni4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stiff69
en människa med många bakom sig, men som sagt dem är bara människor och dem attackerar oftast inte oprovocerat...

Ha-ha..
Ni sitter o pratar om 'dom' som att 'dom' vore nåt djur, vafan?

"Dom attackerar oftast inte oprovocerat... "
Senast redigerad av ni4n 2013-04-04 kl. 02:10.
Citera
2013-04-04, 02:22
Medlem
stiff69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ni4n
Ha-ha..
Ni sitter o pratar om 'dom' som att 'dom' vore nåt djur, vafan?

"Dom attackerar oftast inte oprovocerat... "
man kan tolka allt hur man vill...
istället för att skriva dom ska jag skriva "en grupp motorcykel fantaster som dras till olagliga aktiviteter" ?
Citera
2013-04-04, 04:20
Medlem
nedboys avatar
Eftersom 1%-människor är idioter så finns det ingen anledning att ha med dem att göra överhuvudtaget. Enda möjligheten för min del att jag skulle ha med en sån fåntratt att göra är att ett 1%-wt går på mig. Då skulle jag backa, vända och gå därifrån. Finns ingen anledning för mig att vara stöddig mot en 1%-wt då de absolut inte har något jag vill ha. Det är inte värt risken då deras hjärnor är så skadade att de är fruktansvärt opålitliga och kan ta sig för vad som helst. Ett tu tre så får man en hammare i huvudet och dör. Inte värt!
Citera
2013-04-04, 04:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Eftersom 1%-människor är idioter så finns det ingen anledning att ha med dem att göra överhuvudtaget. Enda möjligheten för min del att jag skulle ha med en sån fåntratt att göra är att ett 1%-wt går på mig. Då skulle jag backa, vända och gå därifrån. Finns ingen anledning för mig att vara stöddig mot en 1%-wt då de absolut inte har något jag vill ha. Det är inte värt risken då deras hjärnor är så skadade att de är fruktansvärt opålitliga och kan ta sig för vad som helst. Ett tu tre så får man en hammare i huvudet och dör. Inte värt!
haha inte nog med att du har vaneföreställingar rörande berusningmedel och hur folk fungerar.
du är en ynkrygg också?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in