2013-04-03, 14:39
Medlem
hej!
har inte hittat någon bra tråd där det endast handlar om elciggs smaker så tyckte att det passade med att öppna denna tråd.

Vilka smaker och vilka olika sorters blandningar rekommenderar ni för bäst smak/rök/känsla.

nyckelord: vg/pg , nikotin/utan nikotin, smak, rök,känsla,kvalite,pris

egen erfarenhet: jag tycker redbull var god men har inte testat med nikotin, sedan så har jag ingen alls erfarenhet av vg/pg så skulle vara intressant och se vad folk har att dela med sig av.

mvh
Citera
2013-04-03, 15:07
Medlem
awestbys avatar
HÅller med jag har saknat en sådan här sida. En sådan här sida behövs med tanke på den otroliga djungel som juicer marknaden är.

Jag har hunnit med att pröva ett par nu. med blandat resultat.

Ett märke som jag inte gillar är Hansen. Här har jag testat blandanant Äpple och US mix.

Bästa märket jag har kommit över, som är min absoluta favorit är, Vermillion River. Deras premium line och frukter är kanon. Jag använder nu Blåbär, vatenmelon, RY4 pch premium Blend. alla är fantastiska.

Vaper art (tror jag det kallas) är en Italiensk juice som jag testat genom ett par vänner, denna var också helt grym inte lika bra som Vermillion men en klar tvåa enligt mig.

Alice in vaporland verkar vara det som är mest populärt i USA och England, har inte testat det själv men så många människor kan inte ha fel tror jag. så det är en juice som borde vara värt att kolla upp, Jag älskar deras sida och deras beskrivningar av smakerna, ja för att inte tala om deras namn
Citera
2013-04-03, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av awestby
HÅller med jag har saknat en sådan här sida. En sådan här sida behövs med tanke på den otroliga djungel som juicer marknaden är.

Jag har hunnit med att pröva ett par nu. med blandat resultat.

Ett märke som jag inte gillar är Hansen. Här har jag testat blandanant Äpple och US mix.

Bästa märket jag har kommit över, som är min absoluta favorit är, Vermillion River. Deras premium line och frukter är kanon. Jag använder nu Blåbär, vatenmelon, RY4 pch premium Blend. alla är fantastiska.

Vaper art (tror jag det kallas) är en Italiensk juice som jag testat genom ett par vänner, denna var också helt grym inte lika bra som Vermillion men en klar tvåa enligt mig.

Alice in vaporland verkar vara det som är mest populärt i USA och England, har inte testat det själv men så många människor kan inte ha fel tror jag. så det är en juice som borde vara värt att kolla upp, Jag älskar deras sida och deras beskrivningar av smakerna, ja för att inte tala om deras namn

fick hem en usa-mix vg igår från hansen och måste säga detsamma,inte så imponerad av hansens produkter.
Redbull är nog det bästa jag kommit vad det gäller smaker, luktar och smaker precis som redbull.
tack för tipsen ska nog kolla upp det där som du sa

hoppas det blir många som skriver på denna tråd
Citera
2013-04-07, 18:01
Medlem
Hangsen och Dekang kan nog anses vara de "största", svinbilligt (18kr/10ml) och massproducerat men enligt de flesta de sämsta man kan få tag på. Smaksak och det finns såklart alltid undantag, alla tillverkare har nog i alla fall någon enstaka juice som är schysst.

Slänger upp par av mina favoriter:

Nicquid - Dyrt men några riktigt bra recept.
"Sinapse": äpple/mint/kanel. Söt och kryddig, använder den som smakförstärkare till allt annat jag vejpar.
"Stripes": Smakar exakt som ett turtles gelégodis som var populärt på 90-talet
"Strawberry fuzz": Söt och mjuk, använder den för att mjuka upp "starka" juicer.

Fuzion Vapor - Många goda söta/fruktiga juicer

Mt Baker Vapor - Svinbilligt men ändå relativt schyssta juicer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in