2013-04-02, 16:33
Medlem
När jag ska montera avbild får jag ett felmeddelande:

"Gick ej lägga till en ny styrenhet. Otillräcklig behörighet"

Har avinstallerat/installerat om DT utan resultat.

Hjälp snälla?!
Citera
2013-04-02, 16:39
Medlem
25Decembers avatar
Kör det som administratör.
Citera
2013-04-02, 16:46
Medlem
Jag gör det, eller hur menar du ?
Citera
2013-04-02, 17:31
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Avinstallera/installera om Daemon Tools och se om det inte löser knuten.
Citera
2013-04-04, 13:41
Medlem
Jag har avinstallerat/installerat.
Jag öppnar DT som administratör, försöker lägga till en virtuell enhet och får då "error 1500"

Har googlat problemet, men det räcker att avinst/inst för de flesta.

Är det något med min dator? För jag kan inte installera Windows Essentials eller Itunes heller.
Citera
2013-04-04, 13:45
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexinho
Jag har avinstallerat/installerat.
Jag öppnar DT som administratör, försöker lägga till en virtuell enhet och får då "error 1500"

Har googlat problemet, men det räcker att avinst/inst för de flesta.

Är det något med min dator? För jag kan inte installera Windows Essentials eller Itunes heller.

Tar bort Daemon istället och provar med ett annat program, te.x detta -> Virtual CloneDrive som du finner här -> http://www.slysoft.com/sv/download.html

Funktionen är detsamma som Daemon.
Citera
2013-04-06, 21:11
Medlem
Tack för engagemanget. Det slutade med att jag formaterade om datorn och installera om alla drivrutiner. Eftersom det var så mycket som krånglade kändes det som att det var värt att testa.

Nu fungerar Daemon Tools, Itunes och allt annat jag haft problem med. Dessutom var det roligt att fixa allt nu när datorn var urblåst
Citera
2013-04-06, 21:18
Medlem
Skadat godss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexinho
Tack för engagemanget. Det slutade med att jag formaterade om datorn och installera om alla drivrutiner. Eftersom det var så mycket som krånglade kändes det som att det var värt att testa.

Nu fungerar Daemon Tools, Itunes och allt annat jag haft problem med. Dessutom var det roligt att fixa allt nu när datorn var urblåst
Gött. När du nu har ett fräscht system så kan du passa på att följa den här enkla backupgrejen så slipper du installera om nästa gång det strular
http://www.youtube.com/watch?v=cEE_vn8E0Kk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in