2009-06-26, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wzbz
Jag har aldrig precis varit ett MJ-fan.. men det är som att man blir gråtfärdig ändå.. allt känns så overkligt. Det här är värre än när Steve Irwin dog.

Ja jag håller med! Det känns sjukt overkligt att Mickael Jacksson är död.. Det hade jag aldrig kunnat tänka mig..

Han har ju alltid funnits, alltid varit på nyheterna.. antingen hatad eller älskad...
Men nu finns han inte längre!
Citera
2009-06-26, 01:45
Medlem
MUFCFelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wookad
Tragiskt när alla dessa hatiska kommentarer måste droppa in vid såna tillfällen när många människor är sårbara. Ni vill bara att det ska eskalera någon form av tjafs eller hur?

Om du börjar tjafsa om en numera död pedofil som köpte sig fri från rättvisan så är det din sak. Vi säger vad vi tycker nu när ämnet är aktuellt. Jag kommer inte att sakna han eller hans musik.
Citera
2009-06-26, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wzbz
Jag har aldrig precis varit ett MJ-fan.. men det är som att man blir gråtfärdig ändå.. allt känns så overkligt. Det här är värre än när Steve Irwin dog.
Steve Irwin tycker jag var bra mycket mer tragiskt.. Han var ju någotsånär sund och inte en barnsodomiserande narkoman heller...
Citera
2009-06-26, 01:51
Medlem
En äkta legend..

Kung av MUSIK..

INGEN kommer NÅGONSIN bli lika stor som du..

Det här känns så jävla overkligt :S

Må du Vila i fred Michael Jackson..
Citera
2009-06-26, 01:52
Bannlyst
Kommer ihåg när vi lyssnade på honom i träslöjden i tvåan, fan vad bra han är (nu var). Känns overkligt, som någon innan mig sade. Att han skulle ha varit en pedofil tror jag inte för ett ögonblick på. Han är (ja, är) en legend vars namn kommer att leva för evigt.
Citera
2009-06-26, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MUFCFelix
Om du börjar tjafsa om en numera död pedofil som köpte sig fri från rättvisan så är det din sak. Vi säger vad vi tycker nu när ämnet är aktuellt. Jag kommer inte att sakna han eller hans musik.

Så länge du inte har några bevis kan du inte anklaga honom för något.
Citera
2009-06-26, 01:54
Medlem
Citat:
Sen att han kallade Morrissey för tidernas mest kompetenta utan att kunna stava hans namn är pinsamt. Han skrev Morrissey till en början, men editade till Morrisey, när han skrev rätt först.

Men jaja, nu är Jackson det stora samtalsämnet. Rest in peace.

att du har tid för sådant under sorgetid. och varför ska han ändra, förresten? känns väldigt osannolikt att hans nära går in och söker stöd på svenska flashback direkt efter.
Citera
2009-06-26, 01:59
Medlem
Ja om han var pedofil eller inte har jag ingen aning om, men det är få artister som gjort så stort intryck på omvärlden som han gjorde, både på gott och ont. Vad gäller musik var han otrolig i vilket fall. Förjävlig uppväxt av vad man förstått, vara i showbiz från 5-6 års ålder. Konstigt att han lyckades hålla sig kvar i branschen så pass länge som han gjorde.
Nåja, R.I.P i vilket fall.
Citera
2009-06-26, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernd
att du har tid för sådant under sorgetid. och varför ska han ändra, förresten? känns väldigt osannolikt att hans nära går in och söker stöd på svenska flashback direkt efter.

Vill du starta en diskussion om detta nu? Jag ville påpeka det, that's it. Finns viktigare saker att diskutera nu.

Varför en rubrik ska stavas rätt? Ja, varför egentligen? Klura på den, du lär få svårt att knäcka den nöten iom att du själv är själva nöten.
Citera
2009-06-26, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MUFCFelix
Han dömdes aldrig.
Edit: Trodde du skrev dömd, men du skrev död. Sry.
Citera
2009-06-26, 02:07
Medlem
Citat:
Vill du starta en diskussion om detta nu? Jag ville påpeka det, that's it. Finns viktigare saker att diskutera nu.

Varför en rubrik ska stavas rätt? Ja, varför egentligen? Klura på den, du lär få svårt att knäcka den nöten iom att du själv är själva nöten.

i första motsäger du dig. i andra angriper du felaktigheter. det är skillnad på att stava rätt och korrigera. du är djupare än min fitta.
Citera
2009-06-26, 02:09
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Tragiskt när alla dessa hatiska kommentarer måste droppa in vid såna tillfällen när många människor är sårbara. Ni vill bara att det ska eskalera någon form av tjafs eller hur?
Inte alls, jag tycker bara att det är löjligt att nu när han är död så kommer det fram hur mycket folk som helst som inte har sagt flaska om kiddiefiddlern på 10 år och säger att han är det bästa sedan färdigskivat bröd.

Lita på att vi kommer att få se hyllingsprogram i svt hela dagen imorgon.

Men visst fan är det tragiskt att en barnstjärna förstör sig så mycket som han gjorde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in