2010-09-28, 00:57
Medlem
Svedjebondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
Finns även en villa i centrala Hässleholm som den senaste 3 veckorna fått alla fönster igenspikade. Är öde på Google streetview med fönster, ligger vid en park.

Jag åkte förbi det där huset i helgen och jag reagerade också på att det har fått rutorna igenspikade.

På Google streetview står det ju en container bredvid huset, kan det vara en något långsam renovering som pågår?
Citera
2010-10-04, 17:45
Medlem
Jag är nyinflyttad i Malmö och undrar om det är någon som ska ut och utforska snart? Jag var även inne på forumet och tittade på lite UE bilder från Malmö innan jag flyttade hit och kom ihåg att någon hade tagit bilder på ett hus som hade ett pentagram på grinden vid entrén. Någon som vet vilken byggnad jag menar?
Citera
2010-10-04, 20:22
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KTD
Jag är nyinflyttad i Malmö och undrar om det är någon som ska ut och utforska snart? Jag var även inne på forumet och tittade på lite UE bilder från Malmö innan jag flyttade hit och kom ihåg att någon hade tagit bilder på ett hus som hade ett pentagram på grinden vid entrén. Någon som vet vilken byggnad jag menar?
https://www.flashback.org/t959644
Citera
2010-10-09, 15:33
Medlem
Citat:
Jo det ser exakt likadant ut idag, pendlar regelbundet sträckan med tåg. Låsta grindar.

Finns även en villa i centrala Hässleholm som den senaste 3 veckorna fått alla fönster igenspikade. Är öde på Google streetview med fönster, ligger vid en park.

Vilken park? Skicka gärna en länk
Senast redigerad av radiopanna 2010-10-09 kl. 15:36.
Citera
2010-10-09, 16:57
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Nope.....

Huset ägs till stor sannolikhet av någon och jag tror inte grannarna är intresserad av spring i trädgården.
Huset har som sagt stått orört en längre tid och har nyligen blivit igenbommat så Nä inga PM om var det ligger.
Citera
2010-10-09, 20:41
Medlem
Citat:

Citat:
Nope.....

Huset ägs till stor sannolikhet av någon och jag tror inte grannarna är intresserad av spring i trädgården.
Huset har som sagt stått orört en längre tid och har nyligen blivit igenbommat så Nä inga PM om var det ligger.

Jag är inte heller intresserad av att springa runt i deras trädgård, men nyfiken eftersom jag bor/har bott intill två parker inne i stan men inte sett något.
Citera
2010-10-09, 23:02
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Jag är inte heller intresserad av att springa runt i deras trädgård, men nyfiken eftersom jag bor/har bott intill två parker inne i stan men inte sett något.
Har du bott och missat en ödekåk mitt i Hässleholm så är det inte mitt jobb att hjälpa dig.
Citera
2010-10-10, 00:01
Medlem
Svedjebondens avatar
Citat:

Det går inte att missa, du får titta lite bättre. Så många parker (alt torg) finns det inte Hässleholm....
Citera
2010-10-11, 14:13
Medlem
Eurforicas avatar
Citat:

Huset ägs av Finja Betong och ska antagligen rivas/renoveras.
Det har stått tomt ett par år vilket är synd då det är ett jättefint hus.
De ska bygga hus bakom det huset inom en snar framtid så därför köpte de huset och även därför ingen bor där nu trots att det är fullt beboeligt.

Huset beboddes av några uteliggare i somras under några dagar så därför spikades fönsterna igen.
Tyvärr inget kul att se ur urban exploration synsätt...
Senast redigerad av Eurforica 2010-10-11 kl. 14:18.
Citera
2010-10-14, 23:41
Medlem
Nybörjarställen i Skåne.

Tjenare FB. Undrar bara om någon kanske skulle kunna tänka sig att skicka ett PM eller skriva här i tråden om nått bra UB ställe i Skåne. Det är så att jag och några polare hade tänkt dra ut på vår första UB. Vi har suttit nu i nån vecka och glott runt. Men vet inte riktigt vart vi ska dra. Är djupt tacksam för svar!
Citera
2010-10-14, 23:56
Medlem
elefantbajs2100s avatar
Kolla in nordöstra delen! Mkt skog oh ett fåtal invånare. Östra Göinge skogarna är många...
Citera
2010-10-15, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elefantbajs2100
Kolla in nordöstra delen! Mkt skog oh ett fåtal invånare. Östra Göinge skogarna är många...
Låter intressant tackar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in