Citat:
Ursprungligen postat av erkfan
Har alltid vart lite njaaa när det gäller att UFOn redan är här, men visst har jag troende på att det finns liv därute.
Dock så måste jag säga att jag ser fram emot den här rullen, får väldigt positiv känsla av den överhuvudtaget.
Ptja, med alla pengar de äskat in i form av donationer mm så har de ju haft resurser att göra filmen väldigt cozy och trovärdig.. Men det är nog allt tyvärr...
Det enda "sanningsrörelsen" lyckats producera de senaste åren är fina förpackningar, dock fulla med skit.
Jag var med när Risclosure Project startade, och i början lät allt fint och allt skulle komma fram i ljuset. Sen några år senare så får vi resultatet av alla fina ord, och det blev en DOKUMENTÄR .. Då blev jag förbannad på riktigt. För, det finns redan UFO-dokumentärer i stora antal och de har inte större förmåga att rädda mänskligheten från ignorans än något annat ..
Så, jag anser att de lurat oss. Det sades aldrig något i början om att pengarna som skänktes skulle gå till att göra en fucking film... Charlataner är de, ALLIHOP!!!