2013-03-31, 22:32
Moderator
Arne.Ankas avatar
Fick detta via epost.

Citat:
Hejsan Arne.Anka,

GodMorgonHerrn. har precis svarat i ämnet - BioShock Infinite - officiell tråd - som du prenumererar på i forumet Spel: allmänt på Flashback Forum.

Du hittar det här ämnet här:
https://www.flashback.org/showthread.php?threadid=1266756&goto=newpost

Här är inläget som precis blivit postat:
Har kommit till sista fighten (antar jag) på däck när man får möta massa flygande skepp och patriots osv. Fyfan så svårt då! Spelar på ps3 på hard. Någon som har lite tips? Är nästan så att jag vill fuska mig igenom..

Det kan även finnas fler svar men du får inget mer meddelande om det förrän du besöker forumet igen.

Med vänliga hälsningar,
Flashback Forum

När jag läser tråden ser jag detta.
Citat:

Varför vissas spoilad text i klartext när de skickas iväg med epost? och är det nåt som ska fixas?
/Arne.Anka
Citera
2013-03-31, 22:37
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Fick detta via epost.

När jag läser tråden ser jag detta.

Varför vissas spoilad text i klartext när de skickas iväg med epost? och är det nåt som ska fixas?
/Arne.Anka

Det är så klart för att din epostklient/leverantör inte kan läsa dom taggarna.
Citera
2013-04-01, 06:56
Moderator
Arne.Ankas avatar
Spoiler är en forumsfunktion och det hade inte hjälp om epostklienten kunnat hantera det för vad jag kan se så tar forumet bort alla taggarna innan ett inlägg skickas iväg med epost så likförbannat är det en dåligt designad funktion.

Ta citat till exempel, där tas både taggar och text bort, varför görs inte samma sak med spoiler?
Senast redigerad av Arne.Anka 2013-04-01 kl. 07:06.
Citera
2013-04-01, 09:08
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Spoiler är en forumsfunktion och det hade inte hjälp om epostklienten kunnat hantera det för vad jag kan se så tar forumet bort alla taggarna innan ett inlägg skickas iväg med epost så likförbannat är det en dåligt designad funktion.

Ta citat till exempel, där tas både taggar och text bort, varför görs inte samma sak med spoiler?
Det är konstigt att citat-texten tas bort men inte spoiler-texten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in