• 1
  • 2
2013-03-30, 21:25
Medlem
Snoddlans avatar
Verkar helt normal tycker jag.
Citera
2013-03-30, 21:41
Medlem
StanceCarss avatar
Ifall din näsa ser ut som Brad Pitts från sidan, och framifrån som den där heta tjejen så förstår jag inte vad du svammlar i :P (menar att din näsa lär se jävligt bra ut)

Så du borde inte oroa dig över din näsa. Du skulle bara se min, jag tycker jag ser relativt bra ut, men det är min stora fula "näsa", vet inte om jag kan kalla det en näsa ens.. Tycker mer att det ser ut som en stor ful knöl som växt ut ifrån ansiktet
Citera
2013-03-30, 21:44
Bannlyst
Ha ha ska detta kallas näsa? min är så stor så jag har inte sett dagsljuset på flera år, och när jag skall snyta mig måste jag använda ett lakan.
Citera
2013-03-30, 21:47
Medlem
kroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fislurken
Ha ha ska detta kallas näsa? min är så stor så jag har inte sett dagsljuset på flera år, och när jag skall snyta mig måste jag använda ett lakan.

Utan tvekan den bästa kommentaren i tråden.

Tycker som många andra att du ska lägga upp en bild, om du är rädd att bli outad, ta bara ett kort på själva näsan. Tror knappast någon du känner kommer känna igen din näsa bland tusen liknande..
Citera
2013-03-30, 23:26
Medlem
Sluta nojja. Vad ska du ens göra åt det? Om någon verkligen skulle tycka att din näsa är enorm, låt dom tycka det. Om väldigt många tycker det, gör lite narr av dig själv då och då. Lätta upp stämningen med din enorma snok. Eller skit bara i det helt och hållet.

Försök fråga någon ärlig närstående om en åsikt. Måste ju finnas någon? Alternativt lägg upp en bild, men det vill du ju inte.

Och undvik att se dig själv i profil. Min näsa ser så jävla mycket bättre ut framifrån. Varje gång jag ser mig själv i profil undrar jag om jag var menad att bli rabbi. F.ö svensk.
Citera
2013-03-30, 23:27
Medlem
En snygg näsa kan vara stor som liten, rak som sned och platt som spetsig. Det finns inget att oroa sig för, när jag väl tänker efter är nog de personer med stor näsa snyggast, speciellt om man är av manligt kön, då en stor näsa helt enkelt utstrålar mer maskulinitet.
Citera
2013-03-31, 10:00
Medlem
Ts, du ska definitivt kolla filmen som heter "Roxanne", med Steve Martin

Se filmen och återkom till tråden, eftersom du kommer vara "botad" sen
Citera
2013-04-05, 09:23
Medlem
Snobb3ns avatar
Vem bryr sig om man har stor näsa. Skaffa lite självförtroende. Om den nu inte är lika lång som Pinnocchio's näsa, för att du hade du fått akta så att inte näsan hade petat folk i ögonen.
Kanske det ser ut såhär då.
http://www.freakingnews.com/Bus-Nose-Pictures-26234.asp
Senast redigerad av Snobb3n 2013-04-05 kl. 09:26.
Citera
2013-04-05, 10:29
Medlem
Jag skulle säga att de näsorna är helt normala, om man nu ska dela kroppsdelar efter "normalt". Men med näsor så har det också mycket att göra med hur ansiktet i övrigt ser ut. Man kan ha skev och stor eller platt näsa men på "rätt" ansikte kan såna saker smälta in snyggt. På samma sätt kan världens mest välformade näsa se "onormal" ut på ett annat ansikte. Sluta noja över såna saker, det gör dig unik.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in