2013-03-30, 13:43
Medlem
realismrealitys avatar
Hej Flashback!

Gjorde årets misstag för ett par timmar sedan. Tar det från början min webbkamera slutade fungera för ett par dagar sedan och den startade helt plötsligt av sig själv. Sedan började jag titta på hur mycket cpu, minne som användes, jag märkte att datorn var ovanligt seg. För att hålla det kort fanns det massor konstigheter och jag sökte men inget hittades , men det viktigaste var att fabriksåterställningar var bort tagna. Detta medförde att jag fick gå in på Windows allmänna inställningar-->(kommer inte exakt ihåg vad de heter) Men starta om datorn avancerat-->Reset windows 8. Detta var det jag gjorde för att återställa datorn.

Nu till problemen saknar alla återställningsfiler kan ej komma åt Windows 8 allmänna inställningar utan endast kontrollpanelen, detta efter omstart. Därav kan jag i princip inte göra någonting. (kanske använda kommandotolken?)Jag har inga appar och saknar massor av viktiga filer på datorn som ger tillgång till att starta nya användare. Hur gör jag datorn funktionell igen? Har ingen backupp tyvärr eller skiva. Jag kan inte logga in på administratörkontot och har endast tillgång till ett gästkonto.

Hur löser jag detta måste jag lämna in datorn eller finns det något annat sätt?

Mvh

2013-03-30, 13:46
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Farligt nära för en varning för 0.04.

https://www.flashback.org/sp42714751

Fortsätt din diskussion i tråden som avser Windows 8 om du vill slippa en varning.

//Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in