• 1
  • 2
2013-04-03, 07:37
Medlem
BenAsslicks avatar
Jag har i stort sett bara åkt fast på rave när jag varit trippad (ett undantag, men då var det mycket mer som hände), men att bara torska på stan finns inte.
Citera
2013-04-04, 18:04
Bannlyst
Problemet är ju att har man torskat en gång så känner dom svinen igen en sen efter det, särskilt såna som typ GLG som alltid snokar runt just på såna ställen där man rör sig. (GLG=gatulagningsgruppen). Vissa blir stoppade så fort snuten ser dom för att dom alltid har nåt på sig.
Citera
2013-04-04, 18:23
Bannlyst
Måste tillägga att SAMTLIGA gånger jag själv har torskat bara sådär (utan att man åker dit i samband med nåt brott) så har jag varit pixad och/eller hängt med personer som är efterlysta/brukar bli stoppade/ser påverkade ut/har nåt annat fuffens för sig som drar uppmärksamhet.

Det jag vill ha sagt är alltså att om man uppträder någorlunda normalt och inte hänger med luffare så bryr sig snuten inte direkt om en, oavsett om man har åkt fast förr. Det är ju inte direkt direkt som att snuten går runt på stan och typ samlar in folk hur som helst, oftast ska det väl nån anledning till, för att dom ska plocka in en.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in